Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sambon har ett par dagar i rad undrat om jag duschat på jobbet eller nåt, för mitt hår ser så fluffigt och fräscht ut... Ingen hjälmfrilla. :D
Ja, nu är det ju lite tråkigt att morgondimman hindrar hojandet till jobbet lite grand, men det var skoj att höra iaktagelserna. ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Kolven ser ju okörd ut också dessutom :D

En kompis till mig ville alltid vara lite udda när han var yngre och när alla skulle köra MT5 och DT och sånt skit så åkte han på en gammal Crescent. Som hans farfar hade byggt om med någon form av motorsågsmotor eller liknande, det gick inte många timmar mellan rasen på den men hans farfar var alltid där och skruvade ihop den åt honom. Tuff som fan var den och gick utav helvete.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
ÄNTLIGEN!

År har passerat. Minnen har skapats. Skepnader har skiftats. Känslor har svallat. Drömmar har uppfyllts.
Jag.
Har.
Hittat.
SNUS!!!
:fyllisar

Ganska logiskt ställe om man tänker efter.

Typ 30 minuter från där man bor. I en strippklubb där prostituerade damer klänger på dig som övermogna bananer. redo att spräcka sina tunna skal av kläder.

Där, ser du.
Där har dom en souvenir-shop.
Med Snus.

Mmm.. Fint de.

2 dosor grov portion stark för motsvarande 89 Svenska kronor. (600 PHP)

Det var som kärlek på en gång. :banana

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Poor greeks
Statligt anställda i Grekland riskerar nu att gå miste om sex bonusdagars ledighet för att de måste använda en dator i jobbet.

Det var på 90-talet som Grekland beslutade att införa extra ledighet för dem som använde datorer i arbetet.
Från början var beslutet utformat så att det skulle ge en förkortad arbetstid på 20 minuter per dag för att spara ögonen på dem som måste sitta framför en datorskärm. Senare omvandlades förkortningen istället till sex extra semesterdagar per år, skriver nyhetsbyrån AFP.

www.dn.se/ekonomi/extra-semester-for-datorarbete-tas-bort/

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
ÄNTLIGEN!

År har passerat. Minnen har skapats. Skepnader har skiftats. Känslor har svallat. Drömmar har uppfyllts.
Jag.
Har.
Hittat.
SNUS!!!
:fyllisar

Ganska logiskt ställe om man tänker efter.

Typ 30 minuter från där man bor. I en strippklubb där prostituerade damer klänger på dig som övermogna bananer. redo att spräcka sina tunna skal av kläder.

Där, ser du.
Där har dom en souvenir-shop.
Med Snus.

Mmm.. Fint de.

2 dosor grov portion stark för motsvarande 89 Svenska kronor. (600 PHP)

Det var som kärlek på en gång. :banana

Sicken tur att du gick in precis där för a låna dasset.....

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Som den intellektuellt begåvade och dömande person jag är finner jag detta roligt:
Untitled.png

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Banditen, kan inte annat än le åt det faktum att gamla hojens maxfart är nya hojens marschfart :D Det är verkligen en helt annan värld som öppnar upp sig med en lite mer modern hoj, den är så fantastiskt mycket mer stabil, lättkörd, kraftfull och jag vet knappt allt vad det är som gör den så grym. Men grym är den! Tackar fan för att man har en såpass vettig hoj just nu, annars hade nog den här roadtrippen (Boden till skåne) varit så mycket mer av ett helvete än den stundtals är...:gnissla Men även om det är långt, även om det är blåsigt och även om det är riktigt jävla svinkallt i etapper är jag glad att ha en båge som åtminstone gör det hela uthärdligt :) Vill inte ens tänka på hur det hade varit att företa en dylik resa på något gammalt obekvämt räppel, huga:skrämd

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
På dagens lunchpromenad såg vi någon som var ute och lekte med en Viggen (och en Gripen), det fick mig att le eftersom det var länge sedan jag såg en Viggen in action.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ibland muntras man upp av det lilla, som igår när jag upplevde "bra timing".

Gick till paketutlämningsstället för att plocka ut ett paket som enligt SMS:aviseringen hade anlänt...
Väl inne i butiken fick jag vänta någon minut för det stod tre andra och köade framför mig. Jag hann bara få ur mig två-tre uttråkade suckar innan det plingade till i mobilen och det dök upp ett sms med texten:
- "Ditt paket finns nu på ditt uthämtningsställe...."

....så jag gick därifrån med två paket!:banana

"- Den som uppskattar det lilla har mycket att glädjas åt!"

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...