Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Satt o kolla på burken, reklam kom och H&M visa upp årets badmode... Alltså det är väl inget nytt men vem f-n riktar sig reklamen till egentligen? :D Flott tjej står o åmar sig på stranden/i vattnet, visar halva fisken o ser nöjd ut...? Får detta fruntimmer att rusa till affären då de får någon vision om att de ska stå o se utmanande ut på beach 2011?

Eller är det tofflarna som få dånvimpen och drömmer om att deras blekfeta andra hälft ska förvandlas i H&M´s nya collection? För att sedan åka dit o köpa en uppsättning á 3 storlekar för små vilket resulterar till ett jefla liv när de ger presenten och årets semesterresa ställs in...

http://www.hm.com/se/fashion__fashion.nhtml#/hmontv/

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Glömska stockholmare. Från tidningen kupé "fråga lokföraren"

"När jag åker från Söderhamn och vi närmar oss Stockholm brukar tågvärden säga att vi ska se oss omkring så att vi inte har glömt något.
Tydligen är de som ska till Stockholm dummare än folk som kliver av vid andra stationer"

Hälsningar Torsten.

Jag kan inget annat än att skratta åt ditt mejl. En helt underbar och korrekt iakttagelse. Detta är med största sannolikhet en miss i utropsmanualen som ombordpersonalen har som stöd. Som du säkert har märkt så är utropet vid slutstationen lite längre än vid mellanliggande stationer och vi avslutar med denna information. Så det är nog ingen skillnad på minnet hos dem som stiger av på Stockholm C eller förevarande stationer.
Som du förstår så gillar jag som göteborgare detta oerhört mycket.
Det fanns en tågmästare som vid ankomst till Stockholm C meddelade om alla anslutande tåg vidare i Sverige. Han avslutade utropet: "Om det finns någon som har tagit sitt förnuft till fånga så går det ett tåg tillbaka till Göteborg om tio minuter". Detta uppskattades inte av alla....,

Vänlig hälsning Peter

:hihi

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Den här reklamen får mig alltid att flina. På nåt sätt så ser jag min egen grabb i den där kostymen :)

[YOUTUBE-ID]R55e-uHQna0[/YOUTUBE-ID]

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Väderprognosen för måndagens och tisdagens bankörning på Midlanda :)

Bifogat

• väder.PNG
    väder.PNG
    25.9 KB · Visningar: 53

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Kan inte sägas nog med gånger. Ducati 1000 Sport Classic med Termignoni till jobbet fick mig att le som jag aldrig gjort förr.

:)

Bara att kolla på Youtube-klippen fick mig att le :)

http://www.youtube.com/watch?v=shDn7v5u9bc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jcrzipSq4iA&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=HoQ3qKYJRCk&feature=related

Edit: Väldigt trevligt bemötande från Trygg Hansa gällande ersättning för lite saker jag blivit av med. :tummenupp
Iofs inte så konstigt då det var en norrlänning jag pratade med.

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Att jag lyckades klämma ner min (numera inte fullt så) blekfeta kropp i skinnstället igen. Utan andnöd! Det har inte gått dom tre senaste säsongerna....:yoparty:yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Chefen ropade in mig till kontoret och gav fast anställning idag (har haft tills augusti tidigare). Får bland annat ansvar över truck & maskinunderhåll också. Och nåra fetingar till in på kontot varje mån förståss!

:tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Chefen ropade in mig till kontoret och gav fast anställning idag (har haft tills augusti tidigare). Får bland annat ansvar över truck & maskinunderhåll också. Och nåra fetingar till in på kontot varje mån förståss!

:tummenupp
Fick fast igår men inte en krona mer och ett år innan man kan få påökt, nästan så jag va mer rädd för det än dojan faktiskt..

Men nu e de helg och sol så allt e glömt :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Kanske en av årets bästa videobombning utförd av min grabb.

/Stolt pappa

[YOUTUBE-ID]cQ_ICf45Sdo[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom