Firman i tyskland som skickade grejer till mig hade stoppat ner en burk jordnötter i paketet.
Så nu dricks det öl och knapras nötter.
En tillverkare av lite exklusivare lysrörsarmaturer stoppade alltid med en påse godis i varje kartong.
Om man sa åt elektrikern "du får välja en bra armatur att sätta i den här lokalen" var oddsen stora att man fick en väldigt bra armatur, fast något dyr och att elektrikern gick och mumsade smågodis...
Det var en dansk eller tysk firma det med...
Ett skitsmart system, finns faktist en lokal fotogrossist som kör samma modell.
Lokal för dig eller mig, för det låter som Cyberfoto, men jag har av naturliga skäl aldrig beställt därifrån, däremot har jag ätit godis ur den stora skålen på disken några gånger...
En tillverkare av lite exklusivare lysrörsarmaturer stoppade alltid med en påse godis i varje kartong.
Om man sa åt elektrikern "du får välja en bra armatur att sätta i den här lokalen" var oddsen stora att man fick en väldigt bra armatur, fast något dyr och att elektrikern gick och mumsade smågodis...
Det var en dansk eller tysk firma det med...
Kunden som lämnade in sin BMW Z3 för att AC:n troligen slutat fungera, "det blir inte kallt längre"
Ringde upp och sa: "Hej, vi har tittat på din bil nu, och vi tror vi har hittat felet, den har nämligen ingen AC"
Lååångt stön i andra änden av luren.
Aftonbladet borde döpa om sig till "Ding-ding värld", http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13009001.ab
Varför ens publicera något så fånigt? Bara av att kolla på bilden så inser man att det är en bluff, vart hittar de sina "journalister" eller är det sommarjobbare?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|