Vad fick dig att le idag?

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Firman i tyskland som skickade grejer till mig hade stoppat ner en burk jordnötter i paketet.

Så nu dricks det öl och knapras nötter.:banana

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Firman i tyskland som skickade grejer till mig hade stoppat ner en burk jordnötter i paketet.

Så nu dricks det öl och knapras nötter.:banana

En tillverkare av lite exklusivare lysrörsarmaturer stoppade alltid med en påse godis i varje kartong.

Om man sa åt elektrikern "du får välja en bra armatur att sätta i den här lokalen" var oddsen stora att man fick en väldigt bra armatur, fast något dyr och att elektrikern gick och mumsade smågodis...

Det var en dansk eller tysk firma det med...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
En tillverkare av lite exklusivare lysrörsarmaturer stoppade alltid med en påse godis i varje kartong.

Om man sa åt elektrikern "du får välja en bra armatur att sätta i den här lokalen" var oddsen stora att man fick en väldigt bra armatur, fast något dyr och att elektrikern gick och mumsade smågodis...

Ett skitsmart system, finns faktist en lokal fotogrossist som kör samma modell.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ett skitsmart system, finns faktist en lokal fotogrossist som kör samma modell.

Lokal för dig eller mig, för det låter som Cyberfoto, men jag har av naturliga skäl aldrig beställt därifrån, däremot har jag ätit godis ur den stora skålen på disken några gånger...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Lokal för dig eller mig, för det låter som Cyberfoto, men jag har av naturliga skäl aldrig beställt därifrån, däremot har jag ätit godis ur den stora skålen på disken några gånger...

Lokalt för mig, eller lokalt 3-4mil sisådär. I dina trakter är det nästgårds antar jag.:D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Tjefen på en lokal rörmokarfirma bjöd alltid på glass på sommaren och pepparkakor på vintern.
Aldrig tal om att använda någon konkurent.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Inatt kunde jag inte annat än skrocka lite belåtet när jag helt plötsligt hade min 3 årige son på högra sidan och min 11 månaders tös på andra sidan, bägge storsnarkandes, och sedan insåg att jag själv hade cirka 20 cm att få ner kroppen på emellan dom. Det är en ekvation som inte riktigt går ihop...men vad gör man? ;)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Svettas som en gnu under skinnstället på vägen till jobbet om morgonarna. Sommaren är verkligen här!! :)

sportbike

Guest
Kunden som lämnade in sin BMW Z3 för att AC:n troligen slutat fungera, "det blir inte kallt längre"
Ringde upp och sa: "Hej, vi har tittat på din bil nu, och vi tror vi har hittat felet, den har nämligen ingen AC"

Lååångt stön i andra änden av luren.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Kunden som lämnade in sin BMW Z3 för att AC:n troligen slutat fungera, "det blir inte kallt längre"
Ringde upp och sa: "Hej, vi har tittat på din bil nu, och vi tror vi har hittat felet, den har nämligen ingen AC"

Lååångt stön i andra änden av luren.

Haha :D :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
dricker en nespreso och 16årig singelmalt och ojar mig över att jag inte har råd att gå på skiva ikväll eller äta på resten av månaden

(Inflyttingspresenter)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Alla söta,trevliga och glada tjejjer jag träffar varje dag på jobbet.

Sen finns det dom andra också, men det finns en annan tråd för dom...

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
En grymt skön dag på skjutbanan. Lagom varmt, bra övningar och jag gjorde ett gott resultat. Lyckades bland annat sätta 4 skott i samma hål med skyddsmask på. Inte så illa.

Edit; Såg nu att jag fått en schysst solbränna. Från två centimeter ovanför handleden där handskarna slutade upp till början av t-shirten är jag knallröd, i övrigt kritvit! :D

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Håller på att städa, av en slump hamna treo comp, whisky och boken "heroin diarees" på soffbordet, det i combo med det nedrivna tapeterna och det allmänna kaoset fick mig att garva åt hur illa det måste se ut :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Aftonbladet borde döpa om sig till "Ding-ding värld", http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13009001.ab

Varför ens publicera något så fånigt? Bara av att kolla på bilden så inser man att det är en bluff, vart hittar de sina "journalister" eller är det sommarjobbare?

De har ju iaf låtit en fysiker säga sitt om saken för en gångs skull. :tummenupp
Skulle jag satsa en slant på vem som säger sanningen skulle jag ta fysikern här. :D

Men är inte aftonbladet en humortidning i still med den där dasstidningen?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år