grönmetallic front?Nää, den var lägre och hade kortare front.
grönmetallic front?Nää, den var lägre och hade kortare front.
Njäe, den var typ mattsvart med nåt slags scoop på ryggen eller vad det heter.....grönmetallic front?
Vore det inte roligare att införa någon form av Battle Royale eller ättestupa att utsätta gamlingarna för, så man slipper riskera köra på nån virrpanna som kliver ut på motorvägen?Det är ju kul oavsett om de fryser ihjäl, de har ju ändå upplevt 80 år och då kan det vara dags att hänga av sig rocken.
Det roliga är ju att de verkligen tog till flykten. Var det Carema-boende månntro
Tog en härlig vårpromenad med Larzon i vårsolen runt Gamla Stan och vi såg flera hojar som förmodligen gjorde premiärturen i det fina vädret.
Självklart kunde vi på långt håll se var det var för hoj vi såg, märke, modell osv.
Vid Strömkajen finns det ett jättestort matställe för fåglar, svanar å såna där andra.
När vi såg en svart mystisk sort försökte vi gissa var det var, men vi var tvungna att titta på en stor skylt, där man satt upp bilder på olika fåglar och en siffra på varje.
Vi gissade att vi såg nummer tre, och på skylten kunde man läsa:
"And"
No furhter comment
hmm. google ger inget vettigt med "mattsvart and med scoop på ryggen".Njäe, den var typ mattsvart med nåt slags scoop på ryggen eller vad det heter.....
Var det inte tal om lite udda kurser i media häromsistens, snöskottning, mata fåglar eller hur det nu va..? Kanske vore något ändå
Eller va hette den där and-ra sorten som är helt svart med vit framskärm?hmm. google ger inget vettigt med "mattsvart and med scoop på ryggen".
Jag tro vi får lita på skylten och nöja oss med att det var en and
Hade jag hemsk gärna gjort, men vi får inte larma stället förrän efter 23.00... Annars ringer securitas chefen och undrar vafan som händer på macken Men om jag är ledig nästa gång det ska ölmeckas kommer jag gärna förbi
Idag blev det en liten premiärtur för året. En del bra saker hände. Hojen var fulltankad. Jag trodde att tanken skulle vara tom, men det var nog förra året det var så. Jag hittade dessutom ett par hundralappar som jag inte visste att jag hade. Bra. Vägen till Rosenhill var befriande fri från hojar. Vid Rosen träffade jag några polare. Det blev en bra dag.
Well, många sorter finns det.
Ja, det bästa var att det inte var så mkt annat folk som var ute och körde!
Har insett det, hojsäsongen är som bäst innan alla andra börjar köra.
De få man möter när man är ute och kör runt i februari/mars hälsar fan alltid tillbaka med. Oavsett hojböjelser.
Och de fjuniga volvoraggarna har inte blivit förnedrade tillräckligt många gånger, så de är alltid på och vill rejsas lite. De är så gulliga.
Vad övades? Rensning av rum eller vanligt kast? Skarp antar ja?
Vanligt kast.
Naturligtvis skarp. Blå kropp
Eftersom det var 15 år sedan sist med skarp så kändes det bra att börja på ruta ett igen...
Känner igen de där, man glömmer förvånansvärt snabbt om man inte repeterar saker 15 År måste väl ändå ses som förmildrande omständigheter
Hur mycket finns att glömma?
Man ska dra ur sprinten och kasta den tyngre av dom två?
Det är ju inte raketvetenskap precis.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |