Blev förbannad på en bil som låg bakom och vägrade släcka helljuset, eftersom ja för en gångs skull inte hade bråttom så körde jag lugnt in till vägkanten och lät bilen passera sen jävlar fick idioten smaka extrljus i nacken.
Barnsligt absolut men ja börjar ruttna på folk som inte kan respektera andra i trafiken.
Det verkade effektivt så har ja tiden ska ja fortsättaoch göra en ny trend av det hela!
Bensinpriset under 14 kr/l
Blev förbannad på en bil som låg bakom och vägrade släcka helljuset, eftersom ja för en gångs skull inte hade bråttom så körde jag lugnt in till vägkanten och lät bilen passera sen jävlar fick idioten smaka extrljus i nacken.
Barnsligt absolut men ja börjar ruttna på folk som inte kan respektera andra i trafiken.
Det verkade effektivt så har ja tiden ska ja fortsättaoch göra en ny trend av det hela!
funderar dock på ett extraljus bakåt att blinka till med.
Sen även koppla det till backljuset så kan du inte gnälla på SBP.
Jag vill skaffa ett rejält blixtljus att montera bakåt på bilen, bara för att riktigt kunna fetblända idioterna som bländar på i förtid. Ett enkelt knapptryck och "ZAPP!" och allt det bakomvarande, dvs även idiotens backspeglar, formligen badar i dagsljus för en mikrosekund. Jag inbillar mig att det skulle kunna vara jävligt effektivt, men var hittar jag en sån lampa?
Har också gjort så många ggr.
funderar dock på ett extraljus bakåt att blinka till med.
Sen även koppla det till backljuset så kan du inte gnälla på SBP.
Jag har en liten strop som jag funderat på också. Har ju konvertor till 220 i bilen så det skulle funka.
Lite värre om idioten har epelepsi bara.
Har varit inne på det också men har ingen bra position för ett extraljus på min bil, ska lura lite på det.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|