Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ja, vad fick du? något du blev extra glad över?
jag börjar:
- tusen spänn i cash.
- harley davidson tröja och dito leathercare.
- radiostyrd helikopter (elektrisk. ingen värstingmodell, men större än de där pyttesmå)
- böcker med lärdom om livet. exempel på utdrag ur den ena boken: "hur man kliver ur en bil med minikjol", "hur man gör en handbromssladd" och "hur man snurrar en basketboll på fingret"
- en liten burk med rakblad som man lägger lök och andra jobbiga grönsaker i, och sen när man vrider på locket så hackas grönsakerna åt en. slut med att gråta över skuren lök!
- presentkort på 2000 kr att utrusta min verkstad för
- biljetter till shaolinmunkarna i malmö på alla hjärtans dag.
God jul allihop, fyll på!
jag börjar:
- tusen spänn i cash.
- harley davidson tröja och dito leathercare.
- radiostyrd helikopter (elektrisk. ingen värstingmodell, men större än de där pyttesmå)
- böcker med lärdom om livet. exempel på utdrag ur den ena boken: "hur man kliver ur en bil med minikjol", "hur man gör en handbromssladd" och "hur man snurrar en basketboll på fingret"
- en liten burk med rakblad som man lägger lök och andra jobbiga grönsaker i, och sen när man vrider på locket så hackas grönsakerna åt en. slut med att gråta över skuren lök!
- presentkort på 2000 kr att utrusta min verkstad för
- biljetter till shaolinmunkarna i malmö på alla hjärtans dag.
God jul allihop, fyll på!