vad-fick-du-i-julklappstråden!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ja, vad fick du? något du blev extra glad över?

jag börjar:

- tusen spänn i cash.
- harley davidson tröja och dito leathercare.
- radiostyrd helikopter (elektrisk. ingen värstingmodell, men större än de där pyttesmå):yoparty
- böcker med lärdom om livet. exempel på utdrag ur den ena boken: "hur man kliver ur en bil med minikjol", "hur man gör en handbromssladd" och "hur man snurrar en basketboll på fingret" :rolleyes: :D
- en liten burk med rakblad som man lägger lök och andra jobbiga grönsaker i, och sen när man vrider på locket så hackas grönsakerna åt en. slut med att gråta över skuren lök!
- presentkort på 2000 kr att utrusta min verkstad för:)
- biljetter till shaolinmunkarna i malmö på alla hjärtans dag.

God jul allihop, fyll på! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vem fan vill ha en Hd-tröjja? :confused:

tja, jag blev glad:) ganska tuff faktiskt, bild av en gangster med pistol (rök ur mynningen och allting) framför ett mörkt chicago downtown, och så stod det chicago harley davidson på den:)

men var nu inte sån, berätta istället vad du fick! eller du kanske inte varit snäll nog?:D

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Typ denna. More to come dock... :)

13422.gif

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Jag fick en ipod nano.....o nu är det fel på appels sida så jag kan inte ladda hem det jag behöver för att ladda in låtar.........:(

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Jag fick en ipod nano.....o nu är det fel på appels sida så jag kan inte ladda hem det jag behöver för att ladda in låtar.........:(
tja nya gardiner i sovrum o kök låter väl inte så fränt men de var skitsnygga och jag slapp o köpa o montera dom,mera då några snygga skjortor och tröjor,en ganska så fulsnygg ovanlig tomte,chokladask favoritsorten,och brorsan chockade mig med en flaska whiskey fast vi inte brukar slå på så stort till varandra:D får väl köra över en kärra ved när hans tar slut i mars:tummenupp han bor mitt emot på gatan så.....:) brukar inte få så många julklappar men i år blev jag överaskad fick en matchande löpare och så slog företaget till med en riktigt fin ost bricka med choklad marmelad ost kex jo så jag är nöjd

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

du behöver väl bara itunes?:va fick du inte det med? om inte så går det ju att hitta på vilken torrentsida som helst...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Bra högtalarpaket, en kaffebryggare som brygger varmt kaffe och en massa nödvändiga saker.

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Det enda vettiga jag fick var en väska.
Annars var det lite "bra-ha" prylar. Men även någon dammsamlare.

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kul för er alla moderata trevliga mskor!
Jag fick en tröjja o ett par jeans o vet ni vad de e jag skit glad för blir nog snyggt!
Ledsen ni inte fick den där lilla båten ni ville ha!
Ni får den nästa år ihop med er ducati samt medlemskap i ordern!

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Kul för er alla moderata trevliga mskor!
Jag fick en tröjja o ett par jeans o vet ni vad de e jag skit glad för blir nog snyggt!
Ledsen ni inte fick den där lilla båten ni ville ha!
Ni får den nästa år ihop med er ducati samt medlemskap i ordern!

Ok, kläder e ju kul men köper man inte dt själv..? Vi kalasade på helt överdådigt med mat å sprit, slängde det som blev över när vi började fisa ikapp... delade upp slantarna vi tjänat på börsen under en specifik tid; å spelade monopol för dem..... sen tror jag ungarna delade upp dom för godis eller nåt...

God fortsättning

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
- Porsche köksknivs-set
- Säkerhetsdörr till lgh.
- Dörrmatta
- Halsduk
- Handbok för pojkar
- 2 st barstolar

:tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Pappa var snäll i år. Jag fick bara ETT tjåg rapp över ländryggen med 2"4:an.. men enligt tradition så blev det det klassiska vrakdragen över tandköttet med hans gamla träskidor. Det värsta är stålkanterna... Kul att ni fick jambalaja ringtoner och tubsockor! Tänk på min blödgande gom när ni njuter av eran lyx! :mad:

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Pappa var snäll i år. Jag fick bara ETT tjåg rapp över ländryggen med 2"4:an.. men enligt tradition så blev det det klassiska vrakdragen över tandköttet med hans gamla träskidor. Det värsta är stålkanterna... Kul att ni fick jambalaja ringtoner och tubsockor! Tänk på min blödgande gom när ni njuter av eran lyx! :mad:

Fan Teo nu ska du inte vA BITTER:D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...