Vad gör AXL ROSE ?

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Jag läste nånstans att han fått nåt skit insprutat i fejjet för att se yngre ut, han borde nog skippat det :kocko
Det är förresten herr Axl himself jag har på min avatar, från ett av hans otaliga mugshots :D Han har tydligen blivit gripen över 30 gånger under sin karriär, starkt jobbat :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men han borde ju kollat på Rollin stones, de ser då inte ut som de har fixat fejan, der ser ju hemska ut.....hehe

Nä crap va vidrig han blev..... :(

KalleBalik skrev:
Jag läste nånstans att han fått nåt skit insprutat i fejjet för att se yngre ut, han borde nog skippat det :kocko
Det är förresten herr Axl himself jag har på min avatar, från ett av hans otaliga mugshots :D Han har tydligen blivit gripen över 30 gånger under sin karriär, starkt jobbat :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmm, den första slashskivan köpte jag.... sedan har jag inte hört någe... ja just det, det var någ snack förut att det gjorde någe hobbyband å åkte på en sådan där "enkel" turné typ på krogar å stuff..... typ som guns innan de blev famous

GibsonSG skrev:
Slash, Duff och Matt har väl ett band som heter Velvet Revolver, kolla på http://www.velvetrevolver.net

Slash's Snakepit andra skiva var väl rätt OK också. 29:- på ginza :yoparty

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Axl, Buckethead och några andra i "nya" GNR gjorde ju ett par gig 2001. Skulle bland annat kommit till Roskilde men ställde in hela Europa turnén. Va riktigt grinig den sommaren, tur att det kom andra grymma band. Annars tyckte jag just Chinese Democracy va helt ok även om man inte kunde känna den rätta Guns känslan (men det va ju inte Guns heller).

Men har man inte Duff och Slash så funkar inte GNR. Enligt mig va det Duff som VA GNR. Han kunde allt! När Axl tappa rösten gick han in och sjöng hela konserter, många gånger bättre än Axl. Sen så finns det ju ingen som kan se grymmare ut med en Gibson LP än vad Slash kan.

Tror Axl har landat på planeten lite det senaste, visat sig bland folk osv :). Men någon GNR återförening är nog inte på tal. Enligt Slash ligger ju bollen hos Axl. Bara Axl går med på att lira hedelig "bluehårdrock" så är Slash med har han ju sagt.

Har du några grymma Gunsprylar du vill sälja så PMa mig jag är grymt intresserad. Och för alla som har tillgång till internet ladda hem
Guns N' Roses - Very Best Of (Tokio 92).mpg

Så har ni bland det bästa dom gjort LIVE!...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Schysst med lite info här å där.....

Men shit va folk vill handla grejor :va
Hehehehe, jag har en guns n rosesflagga, ska fanimej smälla upp den på väggen :hihi HÅRDROCK.... !!!!

Vart tankar man konseren då? Dc eller ?

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Tom Byron skrev:
Schysst med lite info här å där.....

Men shit va folk vill handla grejor :va
Hehehehe, jag har en guns n rosesflagga, ska fanimej smälla upp den på väggen :hihi HÅRDROCK.... !!!!

Vart tankar man konseren då? Dc eller ?

Jag har mängder med Guns videos och konserter, finns på Sporthojs DC hub men inte ute nu :/. Sitter på modem denna veckan. Kom igen nu sälj av lite grejer. Jag köper garanterat en T-shirt om du vill sälja :)...

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Guns N´Roses! :yoparty Föll som en fura när jag hörde Paradise City! Lyssnar fortfarande på dom regelbundet... :yoparty :yoparty :yoparty

Håller med om att det inte är något G N´R utan Slash och Duff. Mina favvosar! :tummenupp
Jag vill inte ha nån reunion, det kan aldrig bli vad det var...eller bättre för den delen... :(

Jag säljer ALDRIG! :tungan

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Flamma77 skrev:
Guns N´Roses! :yoparty Föll som en fura när jag hörde Paradise City! Lyssnar fortfarande på dom regelbundet... :yoparty :yoparty :yoparty

Håller med om att det inte är något G N´R utan Slash och Duff. Mina favvosar! :tummenupp
Jag vill inte ha nån reunion, det kan aldrig bli vad det var...eller bättre för den delen... :(

Jag säljer ALDRIG! :tungan

Blir aldrig som förr, och dom gör nog bäst i att låta bli.
Duff är helt klart min favorit, kanske bara för han tolka
Johnny Thunders - You Can't Put Your Arms Around A Memory på Spagettiskivan, en för övrigt grymt underskattad skiva.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
landen skrev:
Blir aldrig som förr, och dom gör nog bäst i att låta bli.
Duff är helt klart min favorit, kanske bara för han tolka
Johnny Thunders - You Can't Put Your Arms Around A Memory på Spagettiskivan, en för övrigt grymt underskattad skiva.

Den är guld ju! Den går nästan oftast. Och så Estranged, förståss...

Duff äger, attans vad många instrument han kan använda... :yoparty Snygg också! Eller var, kanske, har inte sett han på ett tag.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Estranged äger, Civil war oxå.... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Flamma77 skrev:
Den är guld ju! Den går nästan oftast. Och så Estranged, förståss...

Duff äger, attans vad många instrument han kan använda... :yoparty Snygg också! Eller var, kanske, har inte sett han på ett tag.

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

det sista som hände med Slash´s snakepit är "ain´t life grand" år 2000
Bandmedlemmar:
slash
Rod Jacksson
Johnny Griparic förövrigt från Jönköping
Matt Laug
Lyan Roxie

efter detta blev Slash inlagd på sjukhus pga missbruk av alkohol, när han skrevs ut hängde han på M Jacksson på turné.

Rod, johnny, matt mixtrade lite med en platta, kommer inte ihåg vad den heter men klart go den oxå.

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
"Appetite for destruction" var helt klart en av 80-talets bästa hårdrocksskivor. Lyssnar fortfarande på den regelbundet. Nightrain är sååå jävla grym. Synd att Axl blev galen och började med sina botox sprutor å annat skit. Killen har definitivt inte alla årorna i vattnet.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
hållundan skrev:
Släng upp bilder på nårra tröjor! Jag köper! Lätt!!!

:rock
Jag har use you illusion med ros + stor revolver på framsidan och G'n'F'n'R's-tryck på baksidan, men den tänker jag behålla själv :tungan

Marcus

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2020
Ahh, kul att se att det är många som uppskattar G'n'R!
Mina favvolåtar är Civil War och Estranged som nämnts, men grymmast är solklart Coma! :Bugar

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Måste bara kasta mig in i diskussionen jag också. Som inbitet GnR-fan från förstå gången man hörde dom måste jag säga till dig, Tom Byron, SÄLJ INTE! Fatta vad mycket nostalgi det ligger i dom prylarna.

Har själv hur mycket GnR relaterat material som helst. Blir nästan tårögd när man råkar stöta på affischerna i garderoben. Hela mitt pojkrum var tapetserat med dom. Man klippte ut alla små notiser som ens bara nämnde GnR. :rolleyes:

Var du på koncerten på stadion ... hum... när var det... 93? Var själv där och rockade järnet! Det var tider det!

Lyssnar fortfarande på dom i bilen när jag kör till och från jobbet, fan vad fort Passaten går då, haha...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
berggren_martin skrev:
Jag har use you illusion med ros + stor revolver på framsidan och G'n'F'n'R's-tryck på baksidan, men den tänker jag behålla själv :tungan
Det var ju bra att du nämnde det då :rolleyes: :tungan

Aja, behåll era pryttlar, det är ju faktiskt nostalgiskt som as. Jag har ett gäng affischer med G'n'R oxå, fast inga tröjor :(

:yoparty

Bladerunner

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2-cylindrig
GnR

Kul att se att det finns fler fans av GnR, trodde jag var ensam kvar.
Har beställt biljetter till deras konsert nu i Maj i Lissabon, Rock in Rio.
Tyvärr så spelar ju Metallica samma dag i götet och jag har plåtar dit med....
Har inte bestämt mig än men det lutar väl åt guns tror jag.
Biljetterna till Metallica är väl inte så svåra att bli av med antar jag.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring