Vad gör man på en dejt?

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Ort
stockholm
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Nu e det så att det finns en tjej som råkar vara intresserad av mig.
Men jag har inte dejtat på flera hundra år och är livrädd för att allt ska gå fel eftersom jag vet att jag är värdelös på sånt. :(

Så e det någon som har lite bra förslag på vad man kan göra på en dejt?
Silvertape har jag förstått att det inte e så bra :rolleyes:

Men även tips om man skulle få tunghäfta m.m?
Eller om det finns en dejthandbok o köpa?
Jag behöver all hjälp jag kan få! :(
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
nu råkar jag gilla det stereotypa, men en lååång och (förhoppningvis) trevlig middag på en trevlig restaurang brukar jag köra på :tummenupp Om du är orolig att ni inte har något att prata om så kan ni kanske gå å se någon brud-vänlig film på bio innan?

Själv tänker jag bjuda brudarna på en MC-tur å käk i Waxholm nu när jag snart får kort :fyllisar
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
jobbigt att dejta, rockar när det bara rullar på :banana

slappna av är väl det bästa egentligen, hur lätt det nu är när.... :näsblod
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
egentligen så beror det mycket på tjejen du ska träffa också. Det underlättar ju till hundra om hon är någerlunda pratsam och inte är blyg så det blir du som får föra dejten om ni ska komma nånstans.
Annars så är det bara o va dig själv som om att du e ute o tar det lugnt med en polare, men helst inte ha samma samtalsämne som man lätt kan ha med polaren :D

Men det kommer bli väldigt mycket lättare när du väl står där för det finns mycket att snacka om men va allt i världen inte den som bara snackar så hon inte får en syl i vädret.
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
På en dejt brukar man träffas på ett ställe där ingen av de inblandade kallar sig hemma förslagsvis på ett fik eller liknande, efter lite fnittrigt hejsan hallåande och en osäker kram är det dags och beställa, är du kille se till att ha kontanter i plånboken, en del fulfik tar inte kort vilket kan bli pinsamt och ge upphov till armsvett eller någon annan stressymptom. När ni väl har satt er till bords kan ni prata om att kön var lång, hur ni tog er dit, parkeringsplatsen som inte fanns och annat oviktigt vilket brukar räcka tills kaffet är slut och det har gått en halvtimme. Precis lagom för "jag får inte stå längre på min parkering häng med till mig istället", säg det snabbt och utan förvarning så att du tar henne på sängen samtidigt som du reser dig upp och ser manande ut, sådana snabba beslut utan eftertanke brukar bli ett "ja" innan liksom poletten har trillat ner. Alternativt om hon var trist som en planka säger du "jag får inte stå längre på min parkering, tackar för sällskapet jag hör av mig" vilket ger 1 minut att försvinna på innan motgarden har hunnit komma upp.

Vill du veta vad ni ska göra hemma hos dig är du inget att ha. Lycka till :tuttar
 
Last edited:

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Om ni inte känner varandra så bra och inte vet så mycket om varandra så finns det ju en hel del att prata om. Intressen, roliga minnen, släkt och vänner osv
 

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Ort
stockholm
Hoj
Längtar efter 1000 cc
MagnusK skrev:
2312616

Vill du veta vad ni ska göra hemma hos dig är du inget att ha. Lycka till :tuttar

Näe, de vet jag :tungan

Men min dejting historik kan man väl räkna på en hand typ.
 

Sejko

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2005
Ort
Haninge / Handen
Hoj
Svart Kawasaki Er-6n ABS 2006
Hade du haft kortet och om hon är villig och åka på bönpallen så skulle jag köra henne ut till något fint ställe alternativt en promenad?, äta lite gott, sitta och snacka skit nu i sommar värmen..

Du har PM! läs den. och du kommer och tacka mig, men lova att jag får prova på din hoj när jag har kortet i hand :)

Ajuste måste påpeka att du också måste agera, avaktar du så kan det vara försent!

Sejko - tha Predikaren ! :gnissla
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Vad du än gör så avbryt henne inte när hon pratar. Jävlar vad det är irriterande! :mad:
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Är hon redan intresserad är det väll inget problem! Var bara dig själv eftersom hon verkar tycka om det! Fråga henne om hon vet något ni kan hitta på så slipper det bli pinsamt och tråkigt om hon inte tycker om det du väljer! Inget för avanserat bara, fika och promenad är ju trevligt!

Lycka till!
 

MikkE

Guest
Var dig själv. Prata om livet, lite framtid, vad du gjort tidigare, intressen.
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Såhär går det till.

20:00, hon knackar på din dörr. Du hälsar på henne och bjuder in henne.
20:05, Ni fixar i ordning lite snacks + något att skölja ner det med i ditt kök.
20:15, Ni beger er in till ditt sovrum, du tar fram valfri collegefilm (ex american pie) och sätter igång den på din projektor + feta högtalaranläggning.
20:50, Ni ligger nu i sängen och ser på film, snacksen är ni mätta på och filmer börjar hetta till. Nu har ni kommit in i en snuskig scen där flickorna visar tuttarna och killarna börjar taffsa.
20:54, väl inne i scenen så börjar du dra din hand mot hennes, dra den sedan över hennes huvud. Nu är din hand runt hennes nacke, smek hennes hår lite försiktigt.
20:56, Nu har pojkarna i filmen börjar skonka skrik ur kvinnorna i filmen och hela lägenheten fylls av stön. För sakta ner din hand mot hennes hals och känn efter pulsen, är den låg, avbryt och fortsätt med hårpillandet. Är den väldigt hög, för ner handen vidare ner mot bröstet, börja smek det försiktig på sidan, sen gå vidare upp emot toppen. Om hon inte har några klagomål, fortsätt med handen så den hamnar på hennes bröst fast innanför tröjan.
21:04, börja försiktigt lägga dig över henne, för dina läppar mot hennes.
21:08, börja slita av varandra kläderna, se till att komma i samma takt med stönen till filmen.
23:04, Grannen ringer på och ber dig sänka din Barry white-skiva, smyg försiktigt tillbaka och fortsätt med det du höll på med.
Dagen efter, om hon var trevlig och duktig, bjud henne vidare på dejt. Annars gör som jag, ta betalt och skicka hem henne.

Detta har fungerat 5/5 gånger, ja, jag har filmbevis.
 

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Ort
031
Hoj
ärretta
Behöver man säga mer?
 

Bifogat

  • First_Date_Fuck.jpg
    First_Date_Fuck.jpg
    28.5 KB · Visningar: 87

Kia

Guest
mini-knutten skrev:
2312551

Själv tänker jag bjuda brudarna på en MC-tur å käk i Waxholm nu när jag snart får kort :fyllisar

Blev bjuden på en heldag i solen vid en sjö...
Sen vidare på hoj till Waxholm för gott käk...
Å som avslutning en lång MC-tur Stockholm-Sigtuna-Uppsala

En bättre dejt är svårt att få... :tummenupp

Snygg kille, snygg hoj, varmt i vattnet, härligt väder och gott käk... Underbar dag!!!

Behöver jag nämna att dejten slutade hemma hos mig i min säng... :banana
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ett bra tips är o planera in en "mys" kväll med lite film o nå gott o tugga på..
får ni ont om snack så släng på filmen..om inte..tja då löser sig resten :tummenupp

har ni hånglat än? :rolleyes:
om inte.
se till o få gö de för då släpper de rejält :banana
 

Dark_Messenger

Guest
Dessa är de givna alternativen.

* Middag på mysigt ställe. Du betalar givetvis. Förslagsvis på en restaurang i anslutning till havet/hamnen/vatten. Helst på e.m/kvällen.

* Middag hemma hos dig. Du får en chans att briljera i köket samt kan supa henne full på dina vilkor. Är det en vettig tjej har hon oftast med sig en flarra vin själv också. Är du hopplös i köket så välj något enklare att svänga ihop. Det finns faktiskt busenkla recept som blir skitgott + billigt att laga.

Denna kan också kombineras med en liten utgång senare där du tar med tjejen på mysig pub eller krog för en eller flera öl/drinkar eller annat. Detta är under förutsättning att tjejen "verkar vilja röra på sig" och börjar bli lite rastlös. I annat fall behåller du henne hemma och intresserar dig artigt för henne där. Du fortsätter betala vid eventuell utgång givetvis.

* Är du mera osäker om du verkligen är intresserad av tjejen så kan "ta en öl på krogen" vara bättre till att börja med. Brukar få nervösa tjejer att känna sig mer komfortabla till en början.

* Picknick. Nja, lite tvivelaktigt till att börja med. Bättre då att börja med ovanstående på första dejten. Är du en sann casanova som kan ditt "shit" då kanske.. Beror på lite hur mycket du vet om tjejen innan.

* En glass eller fika på lämpligt mysigt café. Bara en sån enkel sak kan funka som en isbrytare. Helst då i anslutning till vatten och på kvällen osv.

* Bio. En klassiker som är lite underskattad. Du betalar givetvis. Har många fördelar och är väldigt spontant. Liten risk för att det blir pinsamt. Dessutom är det mörkt och cosy. Väljer man sen en läskig film finns möjligheter till lite fysisk kontakt. Givetvis väljer du stolar långt bak i salongen.



Dessa har funkat för mig i alla lägen. Gäller att känna av vad det är för tjej man har att göra med och försöka uppskatta vad HON skulle gilla. A och O är dock att i början av er relation betalar DU som en sann gentleman ska göra. ÄVEN om hon säger typ: "Ne, lägg av vi delar bla bla bla.." Mkt viktigt. Samt INTRESSERA dig för henne. Lägg dig själv åt sidan och peppra henne med frågor om sig själv osv.



Good luck! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top