Vad gör man på en dejt?

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Ort
stockholm
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Suck brudar o deras konstiga saker.
Ja ja som vanligt när man börjar gilla tjejen ifråga så blev hon tydligen helt ointresserad.
Hon svarar inte i telefon, eller på mess och när vi träffades så var hon bara helt iskall.

Och när man frågar så var det ju inte mig det var fel på utan att hon hade så mycket runt omkring sig just nu m.m
Vad fan gör jag för fel? eller vad e det för fel på mig, jag fattar inte???

Nae nu säljer jag hojen o går o dränker mig i en sjö.
 

Tigerlilly

OBS! Vanebildande
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Sthlm innerstan!
Hoj
Blivande monsterägare
Men nej såklart du inte ska!! Det där är väl lite "jag-vill-gärna-ha-en-kille-kanske-men-shit-vad-jag-kände mig instängd"-syndromet.. Det är bara att ta nya tag, Sverige ligger ju topp 5 över singeltätaste storstäder i Europa så ngn mer brutta som gillar dig ska det nog finnas*s*
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Cyberdog skrev:
2356892 Suck brudar o deras konstiga saker.
Ja ja som vanligt när man börjar gilla tjejen ifråga så blev hon tydligen helt ointresserad.
Hon svarar inte i telefon, eller på mess och när vi träffades så var hon bara helt iskall.

Och när man frågar så var det ju inte mig det var fel på utan att hon hade så mycket runt omkring sig just nu m.m
Vad fan gör jag för fel? eller vad e det för fel på mig, jag fattar inte???

Nae nu säljer jag hojen o går o dränker mig i en sjö.
1. Lägg ned henne, hon är uppenbart inte intresserad.
2. Ragga minst tre nya brudar, så att du inte tappar fokus om du tappar en. Alla ägg i samma korg är aldrig bra.
3. När du raggar, fråga om hon har lust att ses någon dag. Svarar ja: be om numret. Svarar nej: lägg ned. Svarar kanske: be om numret. SMS:a/ring en gång. Inget svar: lägg ned.
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Cyberdog skrev:
2356892
Hon svarar inte i telefon, eller på mess och när vi träffades så var hon bara helt iskall.

var hon iskall hela tiden? från första början? det är ju lite konstigt, annars brukar det alltid vara att man är för "tillgänglig"... det gillar inte tjejer... då är det för lätt.. därför e det trist med "snälla killar" eftersom dom inte är så O-tillgängliga... hm hm
 

Kia

Guest
Cyberdog skrev:
2356892 Suck brudar o deras konstiga saker.
Ja ja som vanligt när man börjar gilla tjejen ifråga så blev hon tydligen helt ointresserad.
Hon svarar inte i telefon, eller på mess och när vi träffades så var hon bara helt iskall.

Och när man frågar så var det ju inte mig det var fel på utan att hon hade så mycket runt omkring sig just nu m.m
Vad fan gör jag för fel? eller vad e det för fel på mig, jag fattar inte???

Nae nu säljer jag hojen o går o dränker mig i en sjö.


Hitta nån som är intresserad istället.
Lägg tiden och kraften på någon som ger nåt tillbaka.
Någon som är värd ansträngningen...

:tummenupp Lycka till.... :tummenupp
 

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
Det bästa du kan göra är att dominera henne. Ojoj vad jag kommer få skäll nu, men testa att vända konversationen hur du vill ha det. Ge inte efter utan linda henne runt ditt finger. Svårt, men väl värt.

Jag menar inte att du skall vara ett svin men att du tar det på ditt sätt, som du vill ha det. Då blir du säker, Ergo: Ingen tunghäfta eller undran vad man skall göra. :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Cyberdog skrev:
2312536
Jag behöver all hjälp jag kan få! :(

Ställ in.. Det kommer gå åt helvete iaf...

Å om du absolut måste så är det väl det gamla vanliga.. Ljug na full å låtsas vara trevlig så du får dig ditt skjut! Ju bättre ljug ju billigare knull.. (Du behöver bara betala för en middag)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top