Rotorp skrev:
2571015 Inte så mkt att göra i vinter va.
Hmmm..
Renovera källaren efter en översvämning. Lägga nya golv o tapeter ooch och och..
Fasen, vedboden har rasat och måste byggas upp innan snön kommer. fixa lysen på schaktbladet så man ser när snöhelvetet skall skyfflas undan.
Lacka 2 kåpset till banhojjen. Lacka Viffern så den blir som ny.
Däremellan skall man fira jul, nyår (bakis en dag iaf) och jobba, jobba...
Gymmet borde man gå till med men det står la inte högst på priolistan..
Ser ju ut som du har en hel del att göra då kompis, men du har nog trasslat till priolistan lite
1. I gillestugan har du ju baren, och helt ärligt nu, vem av oss andra har ens noterat att du haft tapeter tidigare
Går bort då...
2. Vedboden har rasat? Ok, behöver kanske fixas då. Men är inte din farsa snickare och dessutom kunnig på området
Går bort då...
3. Fixa lyset på schaktbladet? Sara, hur var det nu, vem var det som fick ta hand om snön förra vintern nu igen
Går bort då...
4. Lacka kåpset till hojen innan du ens har beställt stödhjulen är definitivt overkill typ
Går bort då...
5. Lacka viffern? Du har alltså inte lyckats hitta honda dekalen än
Man lackar f-n inte om en honda va? Går fetbort typ...
6. Fira jul går väl inte som "att göra" eller? Speciellt inte när man bara bidrar till att minska kylskåpets och barens börda
Går bort då...
7. Nyår? Ja, nu tror inte jag en sekund på att att baksmällan är över efter en dag då, så nyår lär du väl inte fira iaf
Går bort då...
Så, nu har jag iaf eliminerat några saker på listan åt dig så du inte får slita ihjäl dig
Ang gymet då:
Måste erkänna att jag har lite svårt att tro att det kommer hända att du är där å annat än yrkets vägnar möjligen, prio lista eller inte
Men visst, kör du ett pass i ett par tajta rosa trikåer så ska jag givetvis ordna så att det förevigas åt eventuella överlevande. Kan definitivt vara värt att sända online, om inte annat så i avskräckande syfte
Sedan så har du ju iaf vårens priolista klar, för den terapin kommer hålla på länge du