Gauze
Hummer i dövet
Bara haft mitt kort i ett halvår. Blocket-knarkar/youtube-knarkar..
Detta håller vi på med
Har åxo bytt olja o filter på stor kåtten,å så väntar vi på att det kommer mer snö som ligger kvar
Polaren som bor vid Mälaren meddelar att det ligget 16cm kärnis på sjön men är inte så sugen att åka 2 mil asfaltsväg innan man kommer fram
Helt ärligt är det den bästa vinterhoj jag någonsin haft. Bättre än de lv-reggade enduros jag ägt, faktiskt. Nackdel? Ja, generatorn lämnar bara 180 watt, så värmehandtag är bara att glömma. Och urvalet vintersulor med feta klackar är väl inte det bästa men det finns en del hyggliga skotersulor att välja på... Fast jag sladdar glatt på sommarsvålarna, förstås...
köpte en idag med dubbade vinterdäck. hämtar imorn nice att åka hoj (eller ja) till jobbet på måndag
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tjitt! Grattis! Den är bara sååå tokkul. Men får jag rekommendera att du slänger på en rejäl kätting på den? (Jag har alltid med mig ABUS City Chain som jag lindar runt spegelfästena när jag är ute. Men en tankväska går bra med) Även den klåfingriga avarten av mänskligheten verkar gilla den...
ok. kommer köra skivbromslås och helförsäkring till att börja med. vad pröjsar du i försäkring?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nej, inte skivbromslås, snälla! Då behöver du nästan inte låsa den alls. 100 kilo fixar vilka sparristomtar som helst. Plättlätt. Och sedan lassas den in i en VW-Transporter, eller annat skåp. Bye, bye, Grom! Den är borta innan du ens hunnit vända ryggen till...
2800. Hel/hel. Svedea,
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |