n_andersson
Sporthojsnörd
crosssäsongen pågår året runt
När man inte hela tiden kan va i garaget och sitta på hojen och längta till Europa resan (Tanten börjar ju undra.) Så kör jag upp den här på stor tv,n Där har man åkt en del och i år Kommer det bli en resa dit igen Släck i vardags rummet och ut mer Kärringa och bara njuuuut....
...
Lite på skämt satt jag och tänkte att snart åker folk i skidbacken med en egen drönare ovanför sig under skidresan förra veckan. Redan idag har de selfie sticks med monterad kamera och GoPro på huvudet.
Snart? Finns redan Är lite inne på samma spår som dig även fast jag också kan uppskatta att filma och dokumentera, problemet uppkommer väl när man fokuserar på filmandet ist för att njuta.
Exakt samma sak sker för mig, förutom att jag inte är lika duktig med varken träning eller kost...
sen fixar jag på min bmw och inte kawa.
Jag ska också till licenskursen så lär ses då
Jag... rehabtränar, styrketränar, stretchar, promenerar och planerar. 1-2ggr/dag, sju dagar i veckan. Allt för att jag förhoppningsvis ska kunna sitta på en hoj överhuvudtaget under 2018
Strålande.. Vilken go uppstart på säsongen det blir.. Jag beställer på en gång sol och klarblå himmel och att det håller i sig hela dagen (Slänger väl med ett set beg regndäck i bussen om nu inte vädergudarna hör bön!) Här har det sista veckan inte vart så mkt mek i garaget. En rejäl Influensa såg förra veckan till att jag va mer än vanligt oaktiv! Men gafflarna e servade och på plats igen. Ska väl egentligen bara byta till ett bättre begagnat fräschare framdäck, plocka isär bromsok tvätta/rengöra kolvarna o byta vätska/belägg, så rätt lugnt här, ingen stress
Det är rätt imponerande hur schyssta videos de lägger upp numera. Men frågan är om det finns utrymme att njuta av tillvaron på resan om man samtidigt ska dokumentera precis allt de gör och äter.
Lär ju komma mer sådant nu när folk köper egna drönare, fördjupa sig lite i bild/videoredigering och lägger upp på sociala medier.
Lite på skämt satt jag och tänkte att snart åker folk i skidbacken med en egen drönare ovanför sig under skidresan förra veckan. Redan idag har de selfie sticks med monterad kamera och GoPro på huvudet.
Strålande.. Vilken go uppstart på säsongen det blir.. Jag beställer på en gång sol och klarblå himmel och att det håller i sig hela dagen (Slänger väl med ett set beg regndäck i bussen om nu inte vädergudarna hör bön!) Här har det sista veckan inte vart så mkt mek i garaget. En rejäl Influensa såg förra veckan till att jag va mer än vanligt oaktiv! Men gafflarna e servade och på plats igen. Ska väl egentligen bara byta till ett bättre begagnat fräschare framdäck, plocka isär bromsok tvätta/rengöra kolvarna o byta vätska/belägg, så rätt lugnt här, ingen stress
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|