Vad göra efter krogstrul?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Nu har man varit ute på stan igen, och råkat strula med en tös man inte känner men går på samma plugg. Fumla till mig ett telefonnummer också, men frågan är då vad man ska göra av det?

Vet inte om jag vill hitta på något med henne.. men bör man ändå ringa artighetsskäl eller inte? Hon har inte heller mitt nummer, då skulle man kunna hållt lågprofil, men ska man kanske skicka sms och höra av henne, på det sättet skulle hon även få mitt nummer och kunna ringa om hon absolut ville.

Om det var någon man inte alls kände så skulle jag förmodligen inte ringa utan låta det rinna ut i sanden (finns försig möjlighet till att hon e riktigt trevlig också, men vi hann inte snacka så mkt.. :krama ), men här finns ju stor sannolikhet att vi kommer träffas igen, och vad ska hon tycka då om vi säg träffas om 2 veckor utan att sagt ett ord till varann efter detta?

Vad ska jag alltså göra, ringa henne / inte ringa henne, sms:a eller inte ? Söka upp henne i plugget, eller göra ingenting och vänta tills vi ses i plugget och sen kanske växla några ord?

Hipp hurraa för fyllan :fyllisar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Har du gått ut, blivit full, hittat ragg, fått ett telefonnummer och hunnit hem igen? Klockan 20.50? :confused: :klappar

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Gillar du tjejen är det väl bara att du ringer och snackar med henne. Annars finns det absolut inte några förpliktelser när det gäller krogstrul

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Banco skrev:
Gillar du tjejen är det väl bara att du ringer och snackar med henne. Annars finns det absolut inte några förpliktelser när det gäller krogstrul

Ingen aning om jag gillar henne, känner ju inte henne :va

Men blir det inte lite pinsamt i plugget när man kanske träffas efter ett tag utan att tidigare sagt ett ord till varann?

Som sagt jag har hennes nummer, hon har inte mitt, så vet ju inte vad hon vill, sms vore ett alternativ att hon fick mitt nummer, så kunde hon bestämma om hon ville ringa eller ej.. fast det kanske bara vore dumt?

Banco

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Villee skrev:
Ingen aning om jag gillar henne, känner ju inte henne :va

Men blir det inte lite pinsamt i plugget när man kanske träffas efter ett tag utan att tidigare sagt ett ord till varann?

Som sagt jag har hennes nummer, hon har inte mitt, så vet ju inte vad hon vill, sms vore ett alternativ att hon fick mitt nummer, så kunde hon bestämma om hon ville ringa eller ej.. fast det kanske bara vore dumt?

Var egoistisk i det här läget och tänk vad du vill ha ut av situationen istället för att krypa för henne, och du ska absolut inte messa ditt nummer. Den pinsamheten som kan uppstå är väl bara att ignorera? Ni ville ju uppenbarligen samma sak i fredags.

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Banco skrev:
Var egoistisk i det här läget och tänk vad du vill ha ut av situationen istället för att krypa för henne, och du ska absolut inte messa ditt nummer. Den pinsamheten som kan uppstå är väl bara att ignorera? Ni ville ju uppenbarligen samma sak i fredags.

Hm.. låter ju vettigt, en polare säger dock nästan tvärtom..

"ring henne om du ska kanske ta en fika, kan utvecklas
eller så kansake hon har nån snyggare vän etc
"

Förresten varför absolut inte messa nummer, då skulle det ju vara upp till henne?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
är hon het så kan du ju smsa om någon dag(vänta 2-3dagar så hon inte tror du e tok kär :p) ..sen kan du ju kolla om hón e sugen på en fika eller nått så lär du ju se om hon e trevlig/blåst ;)

Lycka till :hej

Banco

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Villee skrev:
Förresten varför absolut inte messa nummer, då skulle det ju vara upp till henne?

För att du först måste bestämma dig för vad DU vill med den här tjejen, inte sant? Så är du intresserad, ring. Varför hålla på med sms lekar? "Fjortisbrudar" tillhör iofs inte min planhalva.....

Last edited:

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Hm, ska nog se vad jag kan få reda på om henne och se hur hon verkar, sen se om det går få tag på henne i plugget åp något diskret sätt, sen kanske smsa eller ringa..

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
hejja på henne i skolan, fråga om hon var bakis i lördags :D
Ångrar hon att ni strulade säger hon, "ja jag var ju så jäla packad asså, skitbakis vettu"
Om hon vill ha dig säger hon "Nej alltså jag mådde kanon, hur var det med dig?"

Gör nu så och jöka sen på toaletten eller varför inte i matsalen?

Therudeboy

Guest
Håller med Noice, bästa sättet att veta om hon vill nåt mer eller om det ska stanna där det slutade.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
NoicE skrev:
hejja på henne i skolan, fråga om hon var bakis i lördags :D
Ångrar hon att ni strulade säger hon, "ja jag var ju så jäla packad asså, skitbakis vettu"
Om hon vill ha dig säger hon "Nej alltså jag mådde kanon, hur var det med dig?"

Gör nu så och jöka sen på toaletten eller varför inte i matsalen?
Inte idiotsäkert, men en safe väg att gå iaf... Finns ju fakitskt tjejer om hånglar upp någon de gillar när de är duktigt fulla :p

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
asså. va taskiga ni är. tjejer är faktiskt ömtåliga djur, som ska behandlas med respekt. :fakta

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Av artighetsskäl bör du ringa en sväng iaf. Sen håller du lite lagom kontakt och nästa gång du är på lyset på krogen men INTE har lyckan att få tag i någon av täcka könet så ringer du henne.

Såklart.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Dagens I-landsproblem?

Gillar du henne ringer du henne, om du inte gör det ger du fan i ett.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...