Vad göra efter krogstrul?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Mm, nu har det blivt ett sms, där jag lämna bollen över till henne, får se om det blir något av det ( och om numret var rätt.. ni vet hur man fumlar med mobiler i fyllan) .. så kanske vi ses i plugget också..

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Villee skrev:
Nu har man varit ute på stan igen, och råkat strula med en tös man inte känner men går på samma plugg. Fumla till mig ett telefonnummer också, men frågan är då vad man ska göra av det?

Vet inte om jag vill hitta på något med henne.. men bör man ändå ringa artighetsskäl eller inte? Hon har inte heller mitt nummer, då skulle man kunna hållt lågprofil, men ska man kanske skicka sms och höra av henne, på det sättet skulle hon även få mitt nummer och kunna ringa om hon absolut ville.

Om det var någon man inte alls kände så skulle jag förmodligen inte ringa utan låta det rinna ut i sanden (finns försig möjlighet till att hon e riktigt trevlig också, men vi hann inte snacka så mkt.. :krama ), men här finns ju stor sannolikhet att vi kommer träffas igen, och vad ska hon tycka då om vi säg träffas om 2 veckor utan att sagt ett ord till varann efter detta?

Vad ska jag alltså göra, ringa henne / inte ringa henne, sms:a eller inte ? Söka upp henne i plugget, eller göra ingenting och vänta tills vi ses i plugget och sen kanske växla några ord?

Hipp hurraa för fyllan :fyllisar
Tycker du om henne - Ring

E du osäker - Skicka ett mess eller ngt?

Tycker du inte om henne - Ignorera, skit samma vad hon tycker för du tycker ändå inte om henne...

- Johan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ace Niki skrev:
Om du nu inte redan gjort det, så sms:a henne där du ber om ursäkt för ditt onyktra uppträdande i helgen (oavsett hur du faktiskt uppförde dig) och avsluta med: ring om du vill träffas över en fika eller nåt.
Dessa förbannade fikainviter! SMS:a att hon är välkommen hem till dig vid tillfälle. Hard core med alla lampor tända. Ska det vara så svårt?

ZX-9R

Varför Knäskrapa?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja -96
Bjud ut på fika och ta reda på om hon är trevlig/nått att spinna vidare på så slipper du undra resten av ditt liv.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...