Vad göra efter krogstrul?

Mingves

Guest
EBS skrev:
Dagens I-landsproblem?

Gillar du henne ringer du henne, om du inte gör det ger du fan i ett.
Håller med. Är du intresserad ringer du direkt annars skit i det. Du har inte lovat henne något. Det är nästan ännu mer taskigt att ringa om du inte är intresserad!

///M

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
kajlyl skrev:
Inte idiotsäkert, men en safe väg att gå iaf... Finns ju fakitskt tjejer om hånglar upp någon de gillar när de är duktigt fulla :p

Ja, det var rätt bra, men måste placera mig strategiskt i plugget då vi är i olika byggnader för det mesta..

av de bleka minnen jag har hur vi kom igång var det något i stil med gå fram till henne säga hej, hur ere, hon svarar bra eller liknande och sen e vi typ igång hehe..

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
sege skrev:
Av artighetsskäl bör du ringa en sväng iaf. Sen håller du lite lagom kontakt och nästa gång du är på lyset på krogen men INTE har lyckan att få tag i någon av täcka könet så ringer du henne.

Såklart.

Det där var ju försig bra, också tänkt åp att man bör hålla någon slags artighetsnivå te eventuell nästa gång..

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
anja skrev:
asså. va taskiga ni är. tjejer är faktiskt ömtåliga djur, som ska behandlas med respekt. :fakta

Djur? :confused:

Tack vare er tjejer är halva min nyrenoverade lägenhet trashad, jag har fläskläpp och möbelflisor i fötterna.

Den som sa att ni var onda hade nog rätt....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
"Hej Bullen. För första gången i mitt liv har en tjej pratat med mig när jag var ute en kväll. För det första svullnade penis upp, är jag allergisk? Sen undrar jag hur jag ska hantera kvinnor? Jag vågar inte prata med dom knappt. Men det var häftigt att hon pratade med mig, även om hon bara bad mig fara åt helvete. Snälla Bullen, hjälp mig! Jag tror jag är kär!"

Och som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet.

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Om du nu inte redan gjort det, så sms:a henne där du ber om ursäkt för ditt onyktra uppträdande i helgen (oavsett hur du faktiskt uppförde dig) och avsluta med: ring om du vill träffas över en fika eller nåt.

Så, då har du varit gentleman, samtidigt som du inte verkar för intresserad (vilket du ju inte är) och överlåter "problemet" på henne att ta kontakt. Voilà.

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Mattias skrev:
"Hej Bullen. För första gången i mitt liv har en tjej pratat med mig när jag var ute en kväll. För det första svullnade penis upp, är jag allergisk? Sen undrar jag hur jag ska hantera kvinnor? Jag vågar inte prata med dom knappt. Men det var häftigt att hon pratade med mig, även om hon bara bad mig fara åt helvete. Snälla Bullen, hjälp mig! Jag tror jag är kär!"

Mm, nu var frågan om var är av artighetskäl det man bör göra vid detta lite halvspeciella tillfälle, då man varken kände eller va helt obekant med.

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Villee skrev:
Hm, ska nog se vad jag kan få reda på om henne och se hur hon verkar, sen se om det går få tag på henne i plugget åp något diskret sätt, sen kanske smsa eller ringa..

hehe krogstrul alltid lika kul!... min nuvarande flickvän träffa jag på krogen började med strul sen träffades vi mer o mer.. så nu har man varit ihop med henne i 4 månader.. jag säger kör hårt ring henne!!! :yoparty
det gjorde jag alla fall och det fick jävligt bra konsekvenser...
Men det kan va bra att prata med henne när du är nykter också så man får se vilken slags person hon är...
:fyllisar :fyllisar

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Jag träffade oxå min tjej på krogen, & vad blev resultatet av det= En unge på G, Hoj lös, har flyttat från en etta till en tre rummare=Dyrare & vi har skaffat en VOLVO 855.

Mitt råd, var en man, ring inte, det går bara utför :huvet Lev livet :fyllisar :tuttar tills du blir desperat & vill ha en relation

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Vad du ska göra???

Det enda rätta e som varje man gör att dra iväg ett riktigt fylle mess innan du nyktrer till på förmiddagen, så får man brudarna garanterat kan inte slå fel..... :banana :banana

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Alex 6R skrev:
Det enda rätta e som varje man gör att dra iväg ett riktigt fylle mess innan du nyktrer till på förmiddagen, så får man brudarna garanterat kan inte slå fel..... :banana :banana
:tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
R1 Uffe skrev:
Jag träffade oxå min tjej på krogen, & vad blev resultatet av det= En unge på G, Hoj lös, har flyttat från en etta till en tre rummare=Dyrare & vi har skaffat en VOLVO 855.

Mitt råd, var en man, ring inte, det går bara utför :huvet Lev livet :fyllisar :tuttar tills du blir desperat & vill ha en relation

KUNGEN :Bugar

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
suck, hur svårt kan det vara. Ring henne, träffa henne, har ni inte kul tilsammans sluta då träffa varandra... Om man inte provar så får man inte veta.... SUCK!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mattias skrev:

oj va du är elak :tungan

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...