Vad ger man sin tjej i födelsedagspresent?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejen fyller år inom några veckor och jag har inte en aning om vad jag ska ge henne.
Hon klagar alltid på mig för att jag inte är romantisk, jag ger henne aldrig blommor (hon har faktiskt fått blommor 2 gånger på de 3 år vi har varit ihop) och jag köper bara dyra underkläder till henne, vare sig hon fyller eller om det är julafton.

Så i år tänkte jag överraska henne med nåt hon inte väntat sig, men vad? Hon önskar sig digitalkamera, plantväxter, porslin mm, men inget som jag tycker är speciellt kul att ge henne.
Hon ville även ha nya fälgar till sin bil men ett par begagnade 17"-are går ju lös på minst 5000:- ostulna i fint skick, och det är mer än jag har råd mer den här månaden. Detsamma gäller hennes önskan om utlandssemester :(

Så, vad ska jag ge henne? Ge tips på allt mellan himmel och gjord och det behöver inte vara materialistiskt, kan ju även vara nåt man gör (inget snusk nu :D ) eller vad som helst.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Ge henne lite extra kärlek det borde räcka, kanske tom. en kram ;) .

Du har inget kort förresten?

:hej

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Kan ni inte bara göra något romantiskt :tummenupp .

Ta in på ett fint hotell med god mat etc.

Vissa hur mycket du tycker om henne och att du finns där för henne :) .

MikkE

Guest
äh.. ge henne som hon skule vilja ha bara.. eller så kan du ju alltid bjussa på en romantisk middag på en restaurang.. typ Edsbacka Krog :)

eller ta en sista-minuten-resa

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Sergeant skrev:
Kan ni inte bara göra något romantiskt :tummenupp .

Ta in på ett fint hotell med god mat etc.

Vissa hur mycket du tycker om henne och att du finns där för henne :) .

ett bra råd som brukar fungera väldigt bra, att bara få komma iväg på ett litet äventyr.

Annars ta med henne på en picnick i en trevlig miljö utan för mycket människor

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Kanske ett smycke av något slag men då behöver jag som sagt en bild av hene för att avgöra vad som skulle passa ;) .

Jag tror mest på ett romantiskt hotell en bit hemmifrån.

Förbered sviten innan med siden och rosor och rosblad på golvet.

Ha champagne tillhands och bär henne över tröskeln in i rummet som har en mysig belysning tänd etc. :tummenupp

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Blommogram går alltid hem.
Ett x skrev en gång massor av lappar som han la i hela lägenheten om hur mycket han tyckte om mig, vilka vackar ögon jag har etc.
Gör checkar där hon kan ta ut fotmassage, kroppsmassage, diskning etc...
Billigt iaf...

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Sedan får du inte glömma att ha hennes favorit musik tillhands när ni väl kommit in på rummet. Naturligtvis skall det vara på kvällen.

Ett tips kan vara att förse henne med ögonbindel när ni närmare er hotellet. När ni sedan kommer in på rummet avlägsnar du ögonbindeln och hon ser då rosorna och kan blicka ut över ett stilla hav (ni SKALL ha havsutsikt) samtidigt som solen går ner och du berättar hur mycket du älskar henne :kär .

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Dee_cati skrev:
Tjejen fyller år inom några veckor och jag har inte en aning om vad jag ska ge henne.
Hon klagar alltid på mig för att jag inte är romantisk, jag ger henne aldrig blommor (hon har faktiskt fått blommor 2 gånger på de 3 år vi har varit ihop) och jag köper bara dyra underkläder till henne, vare sig hon fyller eller om det är julafton.

Så i år tänkte jag överraska henne med nåt hon inte väntat sig, men vad? Hon önskar sig digitalkamera, plantväxter, porslin mm, men inget som jag tycker är speciellt kul att ge henne.
Hon ville även ha nya fälgar till sin bil men ett par begagnade 17"-are går ju lös på minst 5000:- ostulna i fint skick, och det är mer än jag har råd mer den här månaden. Detsamma gäller hennes önskan om utlandssemester :(

Så, vad ska jag ge henne? Ge tips på allt mellan himmel och gjord och det behöver inte vara materialistiskt, kan ju även vara nåt man gör (inget snusk nu :D ) eller vad som helst.

Ge henne en upplevelse! :fakta Inte en massa saker...
Själv fick jag välja mellan utlandssemester, scotersafari eller fallskärmshopp av Zeb_Macahan. Tillsammans kom vi överens om att vi skulle åka till MotoGP i Tyskland istället, så det blev biljetter till GPt som jag fick av honom. En upplevelse är mycket roligare än att få en tröja eller nåt.

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Sergeant skrev:
Sedan får du inte glömma att ha hennes favorit musik tillhands när ni väl kommit in på rummet. Naturligtvis skall det vara på kvällen.

Ett tips kan vara att förse henne med ögonbindel när ni närmare er hotellet. När ni sedan kommer in på rummet avlägsnar du ögonbindeln och hon ser då rosorna och kan blicka ut över ett stilla hav (ni SKALL ha havsutsikt) samtidigt som solen går ner och du berättar hur mycket du älskar henne :kär .

Sergeant, när åker vi? :kär :kär

:D :D :D :D :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Säg att ni ska dra ner på stan med hojen..... sen stannar du inte förresn ni är i Lisseberg eller nåt liknande.

Det kan missupfattas och hon kan bli rätt sur..... Annars som de andra sagt, ge henne en upplevelse. Sista minuten typ....

750RR

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
ge henne smisk
naughty.gif

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
man skall aldrig svika en klassiker!!

Vitt vin och räkor, sen är det kört!

nu kanske hon inte är så förtjust i räkor men det är ju inte det vi snackar om om du förstår...

har faktiskt också samma problem.. min flicka fyller år på onsdag och jag har inte en aning....

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ge henne en passionerad natt med helkroppsmassage o samlag.
Räkor luktar som... Kanske dödar stämningen?
Har iofs aldrig druckit vin o ätit räkor...

Varför är det så svårt med presenter till tjejer..

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:

Varför är det så svårt med presenter till tjejer..

... för att ni är tråkigare än en Lancia med 15HK. :fakta

Ni skall alltid ha en idé om hur det egentligen skall vara och gör man inte på det sättet gör man fel och får först efter 5 timmars gnäll o tjat höra vad det handlade om...... att vi gjorde fel såklart.

Man kan inte köpa ett KN-filter till er så att ni blir glada utan det skall vara en massa prat, dejt, prat, bio, prat, restaurang, prat och sen mera gnäll gnäll gnäll....... Bortskämda fanskap är ni allihopa :D

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
... för att ni är tråkigare än en Lancia med 15HK. :fakta

Ni skall alltid ha en idé om hur det egentligen skall vara och gör man inte på det sättet gör man fel och får först efter 5 timmars gnäll o tjat höra vad det handlade om...... att vi gjorde fel såklart.

Man kan inte köpa ett KN-filter till er så att ni blir glada utan det skall vara en massa prat, dejt, prat, bio, prat, restaurang, prat och sen mera gnäll gnäll gnäll....... Bortskämda fanskap är ni allihopa :D

750RR

Vad träffar du för tjejer därnere i grötlandet egentligen?
Jag känner inte igen något av det där du nämner..

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Vad träffar du för tjejer därnere i grötlandet egentligen?
Jag känner inte igen något av det där du nämner..

Du känner inte igen det eftersom du är tjej och har parabolseende från födseln tills du dör.
Tyvärr kommer du heller inte att bli av med det.

Alla tjejer är likadana, utnyttjande as.

750RR

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
maverick_750rr skrev:
Du känner inte igen det eftersom du är tjej och har parabolseende från födseln tills du dör.
Tyvärr kommer du heller inte att bli av med det.

Alla tjejer är likadana, utnyttjande as.

750RR

Vad har nu hänt mavve :confused: .

Berätta gärna om du känner för det :)

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa