Vad ger man sin tjej i födelsedagspresent?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
Du känner inte igen det eftersom du är tjej och har parabolseende från födseln tills du dör.
Tyvärr kommer du heller inte att bli av med det.

Alla tjejer är likadana, utnyttjande as.

750RR

Utnyttjande as. Räkna inte in mig i den kategorin.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Sergeant skrev:
Vad har nu hänt mavve :confused: .

Berätta gärna om du känner för det :)

:hej

Visste du inte det?

Alla tjejer är farliga för dig :fakta Håll dig borta från dem.

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Så det räcker med att ha ett platt underliv så blir man automatiskt ett utnyttjande as?

Tur att du inte har bullfitta då om det nu är dig själv du syftar på med platt i skrevet.....

Men du verkar ha fattat poängen :tummenupp

1+ till tjejerna idag. grattis.

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Tack för tipset, tror jag ;)

När du säger farliga, menar du mer än veneriska-sjukdomar då :D

:hej

Alla tjejer förstör mannens liv. Bakom varje framgångsrik man står en kvinna..... ja, hade hon stått framför hade hon inte flyttat på sig heller, låt dem stå bakom....

750RR

Henken

Guest
maverick_750rr skrev:
Alla tjejer förstör mannens liv. Bakom varje framgångsrik man står en kvinna..... ja, hade hon stått framför hade hon inte flyttat på sig heller, låt dem stå bakom....

750RR

Hahahaha.
Ofta brukar jag småle åt dina inlägg eller sitta som ett frågetecken men de du presterar här får mig fan att gråta av skratt.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
maverick_750rr skrev:
Du känner inte igen det eftersom du är tjej och har parabolseende från födseln tills du dör.

750RR

Det krävs ett as för känna igen ett as....

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Superduke
Var osjälvisk!

Ge henne ingenting som du kan tänkas ha nytta utav eller liknande.

En idé:
Sätt upp en summa(ett tak som hon vet om) och stå ut med att gå med henne på en heldags shoppingrunda där du betalar för det hon shoppar, mat m.m.

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
shoppingrunda med tjejer... ojojoj... har man problem med att göra av med pengar så är ju det ett säkert kort att bli av med några lappar... :fakta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hmmm, nu är det många tips här. Så det bästa vore att ge henne nåt över det vanliga och inga tröjjor eller underkläder om jag fattar det hela rätt :)

Som sagt, det blir ingen utlandsresa eller så, för två dagar efter hon fyller så drar vi till gotland i en vecka och det är dyrare än att åka utomlands :skrämd
Hyra ett hotellrum är nog ingen dum ide, det kanske tom hon tycker kan bli lite romantiskt med lite rosor och skit på sängen. Det är bara en sak som bekymrar mig, och det är att jag HATAR allt som har med sånt där tjafs att göra. Ja jag vet, jag är ingen svärmorsdröm precis :rolleyes: Men man får väl ställa upp då det bara gäller en natt :D
Att gå ut och shoppa med henne klarar jag inte av, för då börjar vi bara slåss. Hon kan stå i två-tre timmar i en enda butik medans jag vet vad jag ska ha, kastar undan folk som står i kö, betalar och sen drar jag!
Och vitt vin och räkor funkar för mig, men inte för henne. Hon äter INGET som lever under vatten :skrämd :skrämd :skrämd *hon har lite ideer för sig, dålig uppfostran säger jag*

Passionerad natt med helkropps-massge *vad kostar det att hyra in en massör?* och samlag kan ju vara bra om jag slipper massera :crash Men det får hon ju ändå :rodnar

Så det får nog bli en natt eller weekend på nåt hotell. Men skulle det funka att skicka iväg henne på ett SPA med hennes kompis eller nåt, eller skulle hon ta illa upp tror ni? Åhhh, jag blir galen! Varför måste ni tjejer fylla år så jäkla ofta för!!??

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Dee_cati skrev:
Tjejen fyller år inom några veckor och jag har inte en aning om vad jag ska ge henne.
Hon klagar alltid på mig för att jag inte är romantisk, jag ger henne aldrig blommor (hon har faktiskt fått blommor 2 gånger på de 3 år vi har varit ihop) och jag köper bara dyra underkläder till henne, vare sig hon fyller eller om det är julafton.

Så i år tänkte jag överraska henne med nåt hon inte väntat sig, men vad? Hon önskar sig digitalkamera, plantväxter, porslin mm, men inget som jag tycker är speciellt kul att ge henne.
Hon ville även ha nya fälgar till sin bil men ett par begagnade 17"-are går ju lös på minst 5000:- ostulna i fint skick, och det är mer än jag har råd mer den här månaden. Detsamma gäller hennes önskan om utlandssemester :(

Så, vad ska jag ge henne? Ge tips på allt mellan himmel och gjord och det behöver inte vara materialistiskt, kan ju även vara nåt man gör (inget snusk nu :D ) eller vad som helst.

Min kärring fyllde 30 i går, jag gav hon ett MC körkort, det kan du ju försöka med, nog för att jag är trafiklärare men jag har ingen utb. som man måste ha för att övningsköra med elever på skolan så det blir "nästan" fullt pris ändå jag får betala, har ingen tid att köra med hon privat, för då vill man ju köra själv & små busa lite

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Re: Re: Vad ger man sin tjej i födelsedagspresent?

R1 Uffe skrev:
Min kärring fyllde 30 i går, jag gav hon ett MC körkort, det kan du ju försöka med, nog för att jag är trafiklärare men jag har ingen utb. som man måste ha för att övningsköra med elever på skolan så det blir "nästan" fullt pris ändå jag får betala, har ingen tid att köra med hon privat, för då vill man ju köra själv & små busa lite

Näe, nåt mc-kort törs jag inte ge henne. Det är knappt så jag vill åka med i bilen när hon kör :D Och hennes pappa vill inte att hon ska ha kort och han håller jag mig på god kurs med så jag får ta del av testamentet sen :fakta

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
maverick_750rr skrev:

750RR

Alla é inte det....men en viss person är det...du vet :rolleyes:

(Och näääää det é inte mig själv jag syftar på! :p )

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
maverick_750rr skrev:
... för att ni är tråkigare än en Lancia med 15HK. :fakta

Ni skall alltid ha en idé om hur det egentligen skall vara och gör man inte på det sättet gör man fel och får först efter 5 timmars gnäll o tjat höra vad det handlade om...... att vi gjorde fel såklart.

Man kan inte köpa ett KN-filter till er så att ni blir glada utan det skall vara en massa prat, dejt, prat, bio, prat, restaurang, prat och sen mera gnäll gnäll gnäll....... Bortskämda fanskap är ni allihopa :D

750RR

:D :D :D :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Vad ger man sin tjej i födelsedagspresent?

R1 Uffe skrev:

Helt rätt, ge henne en grej du INTE behöver engagera dig i, det blir bara fel om du finns där det vet du.

Alla lika, alla olika???? Dummaste slogan ever. Alla brudar är det fel i huvet på, alltså alla lika korkade! :fakta

Jag behöver inte supa för att stå för mina åsikter :D

750RR

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier