Hmmm, nu är det många tips här. Så det bästa vore att ge henne nåt över det vanliga och inga tröjjor eller underkläder om jag fattar det hela rätt
Som sagt, det blir ingen utlandsresa eller så, för två dagar efter hon fyller så drar vi till gotland i en vecka och det är dyrare än att åka utomlands
Hyra ett hotellrum är nog ingen dum ide, det kanske tom hon tycker kan bli lite romantiskt med lite rosor och skit på sängen. Det är bara en sak som bekymrar mig, och det är att jag HATAR allt som har med sånt där tjafs att göra. Ja jag vet, jag är ingen svärmorsdröm precis

Men man får väl ställa upp då det bara gäller en natt

Att gå ut och shoppa med henne klarar jag inte av, för då börjar vi bara slåss. Hon kan stå i två-tre timmar i en enda butik medans jag vet vad jag ska ha, kastar undan folk som står i kö, betalar och sen drar jag!
Och vitt vin och räkor funkar för mig, men inte för henne. Hon äter INGET som lever under vatten

*hon har lite ideer för sig, dålig uppfostran säger jag*
Passionerad natt med helkropps-massge *vad kostar det att hyra in en massör?* och samlag kan ju vara bra om jag slipper massera

Men det får hon ju ändå
Så det får nog bli en natt eller weekend på nåt hotell. Men skulle det funka att skicka iväg henne på ett SPA med hennes kompis eller nåt, eller skulle hon ta illa upp tror ni? Åhhh, jag blir galen! Varför måste ni tjejer fylla år så jäkla ofta för!!??