Ok Jin Chun
...
Liwa1 skrev:Det krävs ett as för känna igen ett as....

Min bästa present var nog en upplevelse som så många andra har skrivit. Ett par nya mc-handskar och en åktur någonstans jag inte visste var. Jättegulligt!
Liwa1 skrev:Det krävs ett as för känna igen ett as....
Waiden skrev:Själv brukar jag säga åt tjejen att titta ut nåt hon vill ha och sen betalar jag det åt henne. Pallar inte med att gå i affärer med henne!!!
Fattar inte att de ska klämma och känna på VARENDA plagg i affären, när jag sen frågar om hon någonsin skulle kunna tänka sig att bära ett sånt plagg får man till svar: "- Nej, gud nej. Aldrig!"
Vafan ska hon då gå och klämma och titta på det då?????
Själv går jag inte inte i affärer förräns det är kris i garderoben, men då går jag ner och köper det jag behöver och unget mer. Skitenkelt, snabbt och effektivt!
Och att fråga en tjej vad hon vill ha är ju ingen idé, det blir ju ändå alltid fel. För säger hon en sak så kan man ge sig fan på att hon egentligen menar en helt annan sak. Ändå så förväntas man fatta vad hon menar!!
När ska tjejerna förstå att man som kille INTE kan läsa tankar?
Har 2 veckor på mig att hitta på nåt kul till min tjej...![]()
![]()
maverick_750rr skrev:![]()
Skit i tjejerna. Det finns inte en det inte är fel i huvet på![]()
Det är gay att gå i butiker.
750RR
Bikerbitch skrev:Ge henne en passionerad natt med helkroppsmassage o samlag.
Räkor luktar som... Kanske dödar stämningen?
Har iofs aldrig druckit vin o ätit räkor...
Varför är det så svårt med presenter till tjejer..
ski_extreme skrev:Är det inte GAY att inte gilla tjejer.....![]()
MBGIRL skrev:Och vad tycker ni killar om att få i present då?
Dee_cati skrev:Tjejen fyller år inom några veckor och jag har inte en aning om vad jag ska ge henne.
Hon klagar alltid på mig för att jag inte är romantisk, jag ger henne aldrig blommor (hon har faktiskt fått blommor 2 gånger på de 3 år vi har varit ihop) och jag köper bara dyra underkläder till henne, vare sig hon fyller eller om det är julafton.
Så i år tänkte jag överraska henne med nåt hon inte väntat sig, men vad? Hon önskar sig digitalkamera, plantväxter, porslin mm, men inget som jag tycker är speciellt kul att ge henne.
Hon ville även ha nya fälgar till sin bil men ett par begagnade 17"-are går ju lös på minst 5000:- ostulna i fint skick, och det är mer än jag har råd mer den här månaden. Detsamma gäller hennes önskan om utlandssemester
Så, vad ska jag ge henne? Ge tips på allt mellan himmel och gjord och det behöver inte vara materialistiskt, kan ju även vara nåt man gör (inget snusk nu) eller vad som helst.
SFB skrev:Jag tror iofs att tjejer tar det hårdare om dom inte får något på sin födelsedag än vad killar gör! Jag skulle inte bry mig en sekund om min tjej inte gav mig något iaf...
Mcbrud skrev:själv hade jag varit mycket lycklig om jag hade fått dyra underkläder!! =)
Det är ju ännu svårare att hitta presenter till killar!! visst prylar är ju en bra idé, men vart hittar man en billig "pryl" under ca 5000 kr?!!!!!![]()
Douge skrev:min tjej fyller 30 nässta vecka och hon ska få en fin guldring![]()
Mcbrud skrev:själv hade jag varit mycket lycklig om jag hade fått dyra underkläder!! =)
Det är ju ännu svårare att hitta presenter till killar!! visst prylar är ju en bra idé, men vart hittar man en billig "pryl" under ca 5000 kr?!!!!!![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|