Vad gjorde ni när Prinsessan fick sin Prins..?

Pasi #11

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2009
Hoj
-97 Honda Fireblade
Spelade handbollsturnering på gubbängsfältet,känner mig som om jag blivit överkörd av en buss just nu.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Shiyet va coola alla är.
Åka bakhjul
Körde sub3 på bulten
fuck-u-burn-out på sergels
blev av me kk

Själv satt man och kollade bröllopet på tv och fällde en tår

triple kungen

Här kunde man hålla fullt på playstation
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Triumph Speed Triple
Är det bröllop????

Jag fixade lite med mina nya clipp-on till Speedyn, sen var jag å badade. Sen blev det lite mat med familjen. Kolla in kvalet förståss!

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Tog en sväng förbi brottby, Arninge och Vaxholm i det sköna vädret:) så långt bort ifrån allt vad bröllop innebär;)

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Såg direktsändningen på SVT tillsammans med min sambo och min mor med man och min moster.
Såklart drack vi rödvin ur kristallglas och åt gott.

Bandit-1200

Full rulle
Gick med
4 Jan 2010
Hoj
Bandit 1200
Eftersom man har en barndom i "Ocklahoma" tog jag en sväng dit från Västerås över dom slingrigaste och krokigaste vägar som finns. Sjukt kul åka! Det blev en tur på 40 mil. Själva festligheterna i Ockelbo brydde jag mig inte så mycket om, men det lär ha varit fler utsocknes än Ockelbobor fick jag höra. Väl hemma upptäckte jag när jag tvättade av pärlan, att mitt bakdäck redan efter 400 mil är redo för byte (Pilot Sport). Nu jävlar ska det bli ett bakelitdäck i fortsättningen.

drm4rtin

med lem
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
2007, Suzuki DL1000, 2002, Yamaha FZS600.
Eftersom man har en barndom i "Ocklahoma" tog jag en sväng dit från Västerås över dom slingrigaste och krokigaste vägar som finns. Sjukt kul åka! Det blev en tur på 40 mil. Själva festligheterna i Ockelbo brydde jag mig inte så mycket om, men det lär ha varit fler utsocknes än Ockelbobor fick jag höra. Väl hemma upptäckte jag när jag tvättade av pärlan, att mitt bakdäck redan efter 400 mil är redo för byte (Pilot Sport). Nu jävlar ska det bli ett bakelitdäck i fortsättningen.

Ockelbobor!? jooo... så kanske det heter? Varför inte Ockelbor? Ungefär som Tavelsjösjön. Heter inte Tavelsjö just det för att det låg vid sjön? Det borde det heta Tavelsjön istället?

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Körde 6 varv (dvs 6 ggr åt ena hållet o 6 ggt åt andra) på bulten pga inga(eller ytterst få iaf) fordon öht där idag.
Stog en 45min i fotokurvan o väntade på att få fota de andra ytterst få som passde på att njuta av en nästintill tom bult.
Samt hälsade på några kompisar i Södertälje.
Så man fick se någa ytterst tråkiga minuter på bröllopet på TVn
(Då de stog (fick de inte lära som små att man sitter i båten??) i den förvuxna ekan utan flytvästar (jävla bräts ;) )

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag följde vigseln i direktsändningen:tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...