Är det inte två kval idag??
nope. blev ett lördag + ett söndag och race
(racerapport finns att beskåda på min racesida (www.hd-rr.com) under rapporter. )
Last edited:
Är det inte två kval idag??
Läste din rapport..bra skrivet och bra kört,synd för kent bra för dig och regler är ju regler.nope. blev ett lördag + ett söndag och race
(racerapport finns att beskåda på min racesida (www.hd-rr.com) under rapporter. )
Grattis och lycka till på Anderstorpnope. blev ett lördag + ett söndag och race
Läste din rapport..bra skrivet och bra kört,synd för kent bra för dig och regler är ju regler.
Lite mer träning hade inte vart dumt kanske,,,,,,har ont i hela kroppen i dag.
Grattis och lycka till på Anderstorp
Hade en fantastisk helg trots allt strul
med hojen och till råga på allt så
bröt jag nyckelbenet.
Kul att träffa så mycket trevligt
folk åxå.
Vi syns på Anderstorp om
kroppen funkar.
nope. blev ett lördag + ett söndag och race
Faktiskt rätt nöjd ingen träningsverk alls, dock var benen rätt döda precis efter så får nog träna lite jag med
Grattis till andraplatsen Hampus! Ses på Anderstorp!
2o min. race och dina ben är döda ??? Du är en ung man.... om du hade fået träningsverk av SP, såh.....
Grattis till andraplatsen
Hur kändes det med erf nu då?
Du kan ju læse (på dansk) rapporten från racet...
www.tntroadracing.com (oxå liten bilder från racet)
Grattis till placeringen.
tja.. tack tack..... vet inte om der är så mycket att säga grattis for.. Men, målsätningen var att gennemföre
Klart slår man målsättningen så är det ju kanon, bara o sikta högre till a-torp nu
Angående SP-klassen så fick jag intrycket av att det inte kan vara nån som skulle ha nått emot att A-förare får köra, och speciellt inte nu när startfälten är så små. måste väl vara roligare för alla om klassen är större. Om förarna gemensamt kan föreslå detta för Svemo så kanske det går att få till en ändring till nästa år och klassen kan räddas.
Känns som man behöver en jäkla dyr hoj för att kunna slåss om pallen i BoTT nu, och en ER6 eller liknande skulle vara bra mycket lättare att få fram. Så många A-förare som är på plats för ERF så borde det vara några som kan vara intresserade av SP.
Angående SP-klassen så fick jag intrycket av att det inte kan vara nån som skulle ha nått emot att A-förare får köra, och speciellt inte nu när startfälten är så små. måste väl vara roligare för alla om klassen är större. Om förarna gemensamt kan föreslå detta för Svemo så kanske det går att få till en ändring till nästa år och klassen kan räddas.
Vad händer om det kommer A förare som vill köra och alla säger ja,,,,gäller inte försäkring eller?????
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|