zilog
Mr. Hardtechno
Är det pga asfalteringen som det inte har funnits ute några körningar senaste tiden? Blir banan klar i tid att köra mer hoj i år?
Är det pga asfalteringen som det inte har funnits ute några körningar senaste tiden? Blir banan klar i tid att köra mer hoj i år?
Lite updates:....
Krönet vid postering 5 justeras med en hel del asfalt.
Nu börjar det låta riktigt spännande... Du får gärna berätta mer om du vill. Vi ska inte sprida det vidare
Hoppas de justerar ingången till procenten och ingången till BMW med en hel del asfalt också
Perfekt men man får hoppas att dom fixar en väldigt, väldigt mjuk landningszon innan det nya räcket som satta upp innanför det gamla.Lite mer nyheter:
Man har börjat att fixa räcket efter BMW, återstår att ta bort gamla stolparna samt lägga ny asfalt.
Tre bilder bifogas
Lite mer nyheter:
Man har börjat att fixa räcket efter BMW, återstår att ta bort gamla stolparna samt lägga ny asfalt.
Tre bilder bifogas
Vill ju inte köra till SRW på söndag för att se familjevagnarna köra runt. Pro Superbike är huvudattraktionen.
Hijackar tråden lite...hoppas det e ok...berör ju ämnet lite iaf.
Är det nån som VET än om superbike kommer köra på srw (i stcc)?
Perfekt men man får hoppas att dom fixar en väldigt, väldigt mjuk landningszon innan det nya räcket som satta upp innanför det gamla.
Hmmm... ser ju ut som att det nya "räcket" är satt UTANFÖR det gamla? Blir det bättre?
Faen...jag får inte se PSB på söndag.... Har barnen och sen betalar jag inte nära 700:- för mig o 2 småttingar i inträde. Hutlöst!
Nåja...nääästa år...nääääääästa ÅR...DÅ jävlar! Jag ska stå inne på banan igen!
Finns det ingen möjlighet att få fritt inträde genom att vara fotograf?
någon som vet om man kan köpa biljett på plats eller om man måste förboka?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|