Perris
Ny medlem
Hohoooo! Den rackarn blev man ju sugen på!"070-3775810"
Gällande copyright; the more the merrier i det här fallet.
/perris
Hohoooo! Den rackarn blev man ju sugen på!"070-3775810"
Gällande copyright; the more the merrier i det här fallet.
Som den offentliga person han är kan det väl knappast vara olagligt heller.Hohoooo! Den rackarn blev man ju sugen på!
/perris
Oreggade kontantkort, något annat kan man inte ha.
Sen vadå lättare för farbrorblå, vill dom dig något blinkar de med blåljusen och då stannar du och frågar vad de vill. Ok dom slipper ju fråga vad du har för nr.
Blir trött, irriterad och jävligt förbannad på den attityden, nu jävlar brassar vi ifrån snuten bara för att jag kan.stannar???
Blir trött, irriterad och jävligt förbannad på den attityden, nu jävlar brassar vi ifrån snuten bara för att jag kan.
Tänk på hur folk ser oss mc åkare, skulle det inte vara trevligt om de tror vi är trevliga och inte bara aderalinpundare=?
Du är en chey, blanda inte in oss andra i det.naaahhh putte liten som inte kan förstå skämt
vi är ju adrenalinpundare så varför dölja det?
naaahhh putte liten som inte kan förstå skämt
vi är ju adrenalinpundare så varför dölja det? va fan har man annars hoj till. på denna sidan finns det både de som följer lagarna till punkt och pricka, de som inte gör det alls och de som väljer vilka lagar de vill följa.
vilken kategori du faller under vet jag inte men inte fan pallar jag "klaga" på dem som inte beter mig som jag gör,
jag lever mitt liv och skiter i hur andra lever sina liv.
Du är en chey, blanda inte in oss andra i det.
Det bästa jag hört från en chey. Bara du tar bort det där putte liten känner mig inte så cool längre.
amen du putte, du kan känna dig cool även om jag kallar dig för det, jag är ju chey och vi säger såna saker till pojkar
Det är bra nu kan jag fortsätta spänna mina muskler utan att behöva köpa en specialspegel.
Till er som inte har en aning om vad ni skall ha för text så kanske denna sida kan hjälpa er! http://www.thesurrealist.co.uk/slogan.cgi?word=Kawasaki
Finns säkert fler men man kan ju inte sitta o surfa på jobbet
naaahhh tutte lilla som inte kan förstå skämtvad har det med saken att göra att jag är chey ??
vad har det med saken att göra att jag är chey ??
amen du putte, du kan känna dig cool även om jag kallar dig för det, jag är ju chey och vi säger såna saker till pojkar
Cheyer kan inte köra så ere baravad har det med saken att göra att jag är chey ??
Det är bara för du inte riktigt är säker i din sexualitet, hon vet ju att jag är en riktig karl som klarar höra det.WTF?! SÅ säjer du aldrig till mig?!
Fnulade ett tag på "bönder borde avlivas" men kom senare på att jag skulle bli mördad första dagen, jag arbetar tyvärr i bondeland. Var faktiskt nere vid det lokala köpcentrat på lunchen och kräktes lite i munnen av alla förbannade bönder; feta med fula kläder och bristande talförmåga som stoppar femton alladinaskar i sina äckliga kundvagnar. Drägg.Det är bara för du inte riktigt är säker i din sexualitet, hon vet ju att jag är en riktig karl som klarar höra det.
Tröjan ska väl vara så stötande att man inte kan stanna vid rödljus för att risken att få en sten i huvet är överhängande.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|