Vad hade ni för slogan på er tröja

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Fnulade ett tag på "bönder borde avlivas" men kom senare på att jag skulle bli mördad första dagen, jag arbetar tyvärr i bondeland. Var faktiskt nere vid det lokala köpcentrat på lunchen och kräktes lite i munnen av alla förbannade bönder; feta med fula kläder och bristande talförmåga som stoppar femton alladinaskar i sina äckliga kundvagnar. Drägg. :mad:

Bli lite snällare och skriv "kvinnor kan inte"
 

terje2

Halv7 till halv4!!
Gick med
8 Oct 2007
Ort
Stockholm
Hoj
01 R1
Hjälp!
Hur FAN Bromsar man..?

Sakta ner!
Snart (Efter mig) kommer Snuten!
 
Last edited:

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
Bli lite snällare och skriv "kvinnor kan inte"
Då får man inte ligga på minst ett halvår.

Sedan kommer bilden av mig som helylle älska allt förespråkare att raseras bland min umgängeskrets, och då tappar jag den makt jag har byggt upp under alla dessa år av manipulerande och psykisk krigsföring; och så kan vi icke ha det. Du har däremot rätt i att kvinnor inte kan. Inte män heller för den delen. :mad:
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
naaahhh tutte lilla som inte kan förstå skämt :pannkyss

haha jag förstod inte ens innebörden utav meningen :tummenupp

WTF?! SÅ säjer du aldrig till mig?! :va

:hihi

ah men lille plutte jkay då, inte vara lissen nu, jag lovar säga så till dig sen också

Cheyer kan inte köra så ere bara:tummenupp

haha hur kan det då komma sig att jag har kört ifrån alla killar som jag kört med hitintills??? förutom en bara.
förklara det lilla du :D
 
Last edited:

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
haha det kanske stämmer men ingen utav de som jag har kört ifrån har jag haft sex med :tungan
hallå vilken tjej vill ha sex med en kille som blir uppägd av en tjej på hoj :D :D
Du missförstår mig. Om vi bränner förbi och förnedrar dig på banan får din kille inte ligga den kvällen. Vi tänker på varandra. Brödraskapet4life. :gnissla
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Du missförstår mig. Om vi bränner förbi och förnedrar dig på banan får din kille inte ligga den kvällen. Vi tänker på varandra. Brödraskapet4life. :gnissla

hahahaha tror inte riktigt på det, när jag var singel körde ni ändå inte om mig, och dessutom skulle jag inte ta illa upp om jag blev omkörd av en kille, jag vet att jag inte är bäst på att köra, bara jävligt duktig :D
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
hahahaha tror inte riktigt på det, när jag var singel körde ni ändå inte om mig, och dessutom skulle jag inte ta illa upp om jag blev omkörd av en kille, jag vet att jag inte är bäst på att köra, bara jävligt duktig :D

va ere för fjoller som du kör med egentligen isåfall?.. haha :p:näsblod
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Det är bara för du inte riktigt är säker i din sexualitet, hon vet ju att jag är en riktig karl som klarar höra det.

Tröjan ska väl vara så stötande att man inte kan stanna vid rödljus för att risken att få en sten i huvet är överhängande.

Äh, din käft stinker myra! :mad:



:tungan
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
hahahaha tror inte riktigt på det, när jag var singel körde ni ändå inte om mig, och dessutom skulle jag inte ta illa upp om jag blev omkörd av en kille, jag vet att jag inte är bäst på att köra, bara jävligt duktig :D

Men det finns ju inget att titta på om man kör om...:rolleyes:

Edit: Eller så kan ingen köra om dig...
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
nä det stämmer nog bra men det finns killar som kör jävligt fjolligt också ska jag meddela.
bring it on :tuttar
Men va fan du åker med danskar tror du på fullaste allvar att dem hur man gasar med en moppe, flytta upp till sverige så är ordningen återställd.
Vad skrev jag förut hmmm, kvinnor kan inte:arsele


:näsblod
 
Nyheter
Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Top