Vem sammanställer sambandet ?
Ja, precis!! Jag vill se Expressen/Namtests kategoriseringen av vem jag är. Extra intressant då jag aldrig varit märkestrogen avseende mc/bil. Bring it on!
Vem sammanställer sambandet ?
De är fina de där 740.Husqvarna 701 Supermoto -17
Volvo V70R -04 , sen har jag 3 rariteter. 740 Turbo -88, 740 Turbo -90 , 740 GLT 16V -88
Vi har ju en tråd som rullar för att försöka konstatera om det finns någon samband mellan yrkesval och hojval. Jag tänkte se om det finns något samband mellan bilval och hojval? Det sägs ju att man kan se ägaren i hunden, kan man även se ägaren i plåten/plasten?
Jag kan vara snäll och börja
KTM 1290 SuperDuke R 2017 och Audi A6 2014.
Vad har ni kommit fram till efter 7 sidor där medlemmarna staplat upp sin fordonspark?
Vad gäller motorcyklar har jag hållit mig till italienska.
Ägt några italienska bilar. Första var en Alfa och den senaste en Abarth. Där mellan har det varit tyska bilar. Just nu är bilparken tysk. Jag tittar ibland efter något intressant italienskt.
Oavsett härkomst har allihopa varit opraktiska utom en. Det verkar vara en gemensam nämnare att bilarna är opraktiska. Det är så att säga ingen prioritet i livet med praktisk bil för min del.
Ang opraktisk.... Köpte hus för ett år sedan, åker iväg med min dåvarande Honda Type - R till bilhandlaren, lovar min sambo att det skall inhandlas ett st kombi med dragkrok med tanke på husägandet.... Kommer hem med en ännu mer opraktisk Alfa Romeo Mito... Kan bara inte äga en praktisk bil, det går inte.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|