Bil???? Du menar den fyrhjuliga saken som drar släpvagnen med racehojar? JA den har 70 ystra dieselhästar och är mycket bränslesnål.
Tycker ändå jag har prioriterat? Jag byggde en dator för ganska jätte mycke pengar, innan jag köpte hojen fick jag välja. Behåll datorn och ingen hoj eller sälj och köp en hoj. Idag äger jag en hoj men jag får inte köpa någon V8 "för vi har redan bil och hoj" denna tråden är mitt kommande argument för att få köpa både V8 och kanske någon glidarhoj så fortsätt lista, ju mer de kommer upp här ju starkare blir mitt argument haha
" inte själsligt stark nog att hantera mystiska el-problem längre"
hahahaha!!!
ducce kan jag inte uttala mej om- men mina 2 alfor har varit väldigt snälla mot mej på den punkten (åååkejjj då......166'an lite drar ström ur batteriet- men det finns batteribrytare, att den sen gör 235 på mätaren i 5'an med mer än 500 varv kvar till varvstopp och en växel till att lägga i- gör ju inte livet tristare, har en formgivning utöver det vanliga och kan puttra runt på 6'an en hel dag och är helt uuunderbar att köra är livskvalitet.
//jj
Ktm exc300-2015
Golf gtd 2016
Jobbar på VW å tycker mer om gtd'n än gti'n. Grymt bra vrid å dieselvärmare på vintern är oslagbart. Men allt är väl en smaksak. Du får helt enkelt provköra båda å skapa dig en uppfattningLånar tråden. Letar ersättare till min ST. Hur är GTD att köra? vettigare än en GTi och lika kul kanske?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|