Ninja-Mackan
Norra Europas fattigaste kapitalist
Jag har en gammal T68, (den utan insprut),
en T610, en Nec 808 och en P900.
Haha Min S45 har inte heller insprut...funtar på att tjacka ett Autronic SMCNinja-Mackan skrev:Jag har en gammal T68, (den utan insprut),
sgtpepper skrev:HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.
Då är vi 2 ialla fall, skitnöjd med den.mattsson skrev:Gissar att jag är ganska ensam om att ha den här.
En Sagem myX-6.
Slänger med en liten bild som jag tagit med mobilkameran osså...
YEAH!!! samma här!EazyD skrev:Samsung SGH-E700 Indigo Blå.
Pris 4700kr
kajlyl skrev:P800 byter när det kommer en värd att byta till
berggren_martin skrev:Kan vi inte starta en tråd för oss mobilvägrare också där vi diskuterar de stora fördelar som "fria livet" innebär?
EazyD skrev:Vad har du för mobiltelefon?
Lägg in bild och modell namn.
PS: Inget snack i tråden ta det via PM istället.
Jaa det vill jagfluppen skrev:Byt då till P900....jag vet att du vill ''
P900 rockar
hehe.. gör dem?! ..jag kör utan luckasgtpepper skrev:Det finns det, den heter P900.
Jag har en P800 som jag tappat i golvet så pass många gånger att kristallerna i skärmen nu sakta håller på att rinna bort, självklart har även den jävla luckan lagt av (piggarna trillade bort som på alla andra P800r) men jag lyckades ragga rätt på en ny lucka. I övrigt en trevlig men stor telefon.
Jag byter när min arbetsgivare ger mig en ny, vägrar lägga massa privata pengar på mobiltelefoner, dom behöver jag till annat .
Den typen av ytliga brudar som skulle rata en för en sån sak går bort i vilket fall. Bara bra att man får dom bortsorterade på en gångMavve skrev:... förstår att många tjejer vill ha ditt nummer på krogen
Alla brudar kommer tycka du e skittråkig utan mobil och ännu tråkigare om du inte köper en.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |