Jag har gett upp hoppet!! jag förhandsbokade en för 1,5år sedan och när den visades för öcer 2år sen så krossa den allt, men idag är den inte särskilt märkvärdigsunkan skrev:En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
den ska komma ut i år 2004 till sommaren är det sagt har jag för mig..
gå i på www.neonode.com för bilder och info om telefonen!!!!
HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.sunkan skrev:En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
Det finns det, den heter P900.kajlyl skrev:P800 byter när det kommer en värd att byta till
Haha Den var grym när den SKULLE kommit för nåt år sen, nu är det ju inget speciellt längre...Nu säger dom att den ska komma i sommar, jovisstsunkan skrev:En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
! Undrar om det inte är den sista kvarlevan ifrån dotcom-döden-eransgtpepper skrev:HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |