Jag har gett upp hoppet!! jag förhandsbokade en för 1,5år sedan och när den visades för öcer 2år sen så krossa den allt, men idag är den inte särskilt märkvärdigsunkan skrev:En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
den ska komma ut i år 2004 till sommaren är det sagt har jag för mig..
gå i på www.neonode.com för bilder och info om telefonen!!!!
HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.sunkan skrev:En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
Det finns det, den heter P900.kajlyl skrev:P800 byter när det kommer en värd att byta till
Haha Den var grym när den SKULLE kommit för nåt år sen, nu är det ju inget speciellt längre...Nu säger dom att den ska komma i sommar, jovisstsunkan skrev:En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
! Undrar om det inte är den sista kvarlevan ifrån dotcom-döden-eransgtpepper skrev:HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |