Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
jag undrar bara vad har man/ni på sig för kläder under skinnstället?
kille_hojdille skrev:jag undrar bara vad har man/ni på sig för kläder under skinnstället?
Det beror kanske lite på årstid? Jag kör med "tyg" och kan variera ganska mycket beroende på väder.. Använder hojen att pendla med så detta avgjorde mitt val av skydd.. Skinnställ är ju klart "fräckare" men inte så kul om det regnar osv..kille_hojdille skrev:jag undrar bara vad har man/ni på sig för kläder under skinnstället?
kille_hojdille skrev:jag undrar bara vad har man/ni på sig för kläder under skinnstället?
What!! Ingen kör väl utan ryggskydd?? Om jag så körde i badbrallor så spänner jag på mig detta..spinnanders skrev:Verkar som att alla kör utan ryggskydd FY på er
Jag kör numera med det här superunderstället som även ska ha svalkande egenskaper under sommartid. Har bara hunnit testa nu under hösten o är riktigt nöjd hitils. Polisen använder dessa under den skottsäkra västen. http://brynje.uniq.no/public/index.php?cccpage=webshop_view_product_image&set_z_qm_product=25kille_hojdille skrev:jag undrar bara vad har man/ni på sig för kläder under skinnstället?
spinnanders skrev:Kallingar t-shirt ryggskydd
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |