Vad jobbar ni med ?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Själv jobbar jag som testförare på scania..

Är det sant som ryktet säger? Att en dag hittade ni en bil som var helt perfekt, det fanns inte någonting på den som behövde åtgärdas, och då visste ni inte var ni skulle ställa den? :hihi:hihi:hihi
Är fd. konstruktör Scanica... :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Varför är det trist? överväger att bytta bana till det.

Jobbat som konstruktör/programmerare hela yrkeslivet. Lärt mig lite om elektronik till försvaret, telefonväxlar, kärnkraftverk, lastbilar och transformatorer...

Om det är trist? Beror mest på vilka du jobbar med. :) Konstruktörer kan vara kul folk. :yoparty
Arbetsuppgifter? Nog får man nya problem väldigt ofta... :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För tillfället kör jag också runt i de där som TS testar. Till hösten ska jag börja plugga, men kommer forsätta köra runt i de därade klumparna för att dryga ut kassan.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
lagar truckar gör jag :) inte alltid så spännande men ja skulle inte vilja byta jobb.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
För tillfället kör jag också runt i de där som TS testar. Till hösten ska jag börja plugga, men kommer forsätta köra runt i de därade klumparna för att dryga ut kassan.

Jaså! Vad ska du bli när du blir stor? Trodde du skulle vara chaffis always.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Själv e man rörmockare... Främst på servicesidan, blir en hel del badrumskompletteringar...

Mr_SunBear

Medlem
Gick med
11 Jan 2007
Hoj
2hjulslös
Hur är kvaliten på kärnkraftverken inför vintern? Inga nedstängda kärnkraftverk i vinter får vi hoppas =))
Företaget jag jobbar på äger inga verk utan levererar "produkter & tjänster" till verken. "Vi" har dock byggt alla bwr:er i Sverige en gång i tiden. Innan jag gick på ledighet snurrade 8 av 10 verk de 2 (O1 o R2) som stod är pga planerat underhåll översyn. Vad jag vet så ska resten snurra på över vintern utan några tester el likn utan bara producera el. Så kylan kan få slå till när som sas.

//B
TapaTalk

Last edited:

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag är fastighetsskötare, och skulle inte kunna tänka mig att jobba med något annat... Älskar´t! :)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC