Jag ska i helgen på bröllop. De som ska gifta sig flyttade till Danmark för några år sen så jag har inte jättekoll på vad de kan behöva. Listan de lagt upp på internet har ingen avbockningsfunktion, och jag känner inte så många andra som ska dit så den listan är ganska värdelös. Samt att jag vill köpa något kul så alla giftassugna singeltjejer på festen kommer ihåg mig som den där trevliga killen med humor och fantasi tills festen på kvällen.
Den "bästa" idén just nu är att växla en 500kr till 20r och ge ett brunt maffiakuvert.
Sen har jag hört att gåvan ska motsvara kostnaden att ha mig på festen. Ryktet säger att det är bjudbar så jag kommer ju bli jävligt dyr att ha där.
Nå bullen, vad ska jag köra.
P.S Jo jag är mot kärnfamiljen som norm och ogillar religion som konstruktion för att förtrycka den icke ägande klassen.
Den "bästa" idén just nu är att växla en 500kr till 20r och ge ett brunt maffiakuvert.
Sen har jag hört att gåvan ska motsvara kostnaden att ha mig på festen. Ryktet säger att det är bjudbar så jag kommer ju bli jävligt dyr att ha där.
Nå bullen, vad ska jag köra.
P.S Jo jag är mot kärnfamiljen som norm och ogillar religion som konstruktion för att förtrycka den icke ägande klassen.