Hagster skrev:2669145Uuuuh hatar Fokker. Så jävla värdelösa att lossa/lasta sen är det i princip omöjligt att pusha för man ser inte ett jävla dugg under dom.
Som regel för att man inte vill låsa sig till en leverantör, utan vill låta dem prisa ut varandra.tigrro skrev:2667625Plocktruck här också!
Tyvärr blir det oftast BT, men ibland har man turen att kunna köra Atlet. Aah. Går inte ens att jämföra. Nån här som har en idé om varför ett företag envisas med att köpa två olika truckar? Det köptes två nya i år. En BT, och en Atlet.
kaZmur skrev:2670372För tillfället:
Leopard 2 (Strv122)
1500hk, 65 ton, 47,6L V12 med biturbo med en manlig förbrukning på ca 50L/mil
Jepp, förutom vissa korkade placeringar av komponenter så är den kanon. Har dock haft mycket strul med dem i år men det är nog handhavandeJapps skrev:2670732Är utbildad mekare på den vagnen, otroligt fin vagn både att köra och arbeta med. Den kan sätta sig emot ibland men det gäller som med kvinnan att visa vem det är som bestämmer.
Numera "rattar" jag min muttermaskin på jobb av märket Inger-Sohl, svinigt stark maskin. I övrigt kör jag alla modeller som finns på Volvo med då jag är mekare... Väntar på att köra C30in... ingen idolbil precis men kul att ha fått provköra den i alla fall!
Jösse skrev:2668064He he , den gröna var grymm !
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|