Den här http://www.lastbilsfoton.se/klickfoto.asp?ga=3320 och den här http://paulmcnamara206.fotopic.net/p16980694.html Sen blir det ju en del bärgningsbil på "fritiden"
Angående pajkastningen så handlar det mycket om prestige,Volvo och Scania har väl alltid tävlat med varann och nu leder vi(Volvo) Jag jobbar alltså på Volvo lastvagnar som mekaniker/oljeapa .Espen skrev:2658666Har aldrig förstått märkespajkastningen... jag har kört de flesta märkena på marknaden och jag tycker de flesta har sin charm/fördelar och nackdelar!
Är du en sån med Volvo tattuerat över hela ryggen?
Förresten kör du timmerbil eller dragare? Har provat 660:in och den är riktigt fin, I-driven är fin fiiin!
Hagster skrev:2658739Det ær en TBL-push back. Som man backar/towar flygplan med.
Trötter skrev:2659044
Bushmyra skrev:2659090Angående pajkastningen så handlar det mycket om prestige,Volvo och Scania har väl alltid tävlat med varann och nu leder vi(Volvo) Jag jobbar alltså på Volvo lastvagnar som mekaniker/oljeapa .
Nej jag har absolut inte Volvo tatuerat nånstans och jag tror nog att du menar I-Shiften och ja den är riktigt grym den har funnits ett tag men först i år komm den till 60 tons tågvikt
Nisse Järnet skrev:2659069VW Caddy 1,6 -07 Helt ok faktiskt Har fått upp den i 185 mätarfart iaf!
imaster skrev:2659010
Cyren skrev:2659001Hur blir man de?
Ricken skrev:2659895Sån här har jag oxå kört
Mr Baseman skrev:2658806FH16 med 420hk??? Var har du resten??? Minsta HK antal på FH16 var 470 -99
Kör själv en FH12 med 420hk...
Ricken skrev:2659895Sån här har jag oxå kört
Jag hade praktik där då...Espen skrev:2659904Ha ha där fick du mig! Det var allt snack om 660:in som fick mig att tänka FH16. Det är givetvis en FH12:a inget annat. En jubileuimsmodell till och med, skinn och baslåda. Vinröd var den, nu är den stripad med Boxgrön färg!
Ha ha, påminner mig mig om en viaduktsolycka vi hade! Första dan efter ungefär tio minuter lyckades killen köra in i en viadukt.
Behöver jag säga att han inte var särskilt välkommen mer (timanställd)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|