Förra veckan så blev de inbrott i min bil när jag o tjejen var o badade in en svensk kall insjö.
Det som snoddes var: stereo, telefon, solglasögon, armekniv och kamera. Värde cirka 10 000 kr
Men ett vittne hörde av sig och såg vem detta var och noterade vad för bil tjuven hade
. Eftersom tjuven i fråga hade en rätt utmärkade bil så syntes denna bil på senare åkandes i stan.
Jag har nu regnummer, mobilnummer, hem nummer, adress
Allt är anmält till Polisen, jag skall låta Polisväsendet göra sitt men utifall dom misslyckas så vill jag kunna göra lite åtgärder själv.
Vad kan man nu hitta på för att vara rent ut sakt jävlig?
Allt får ha en rimlig gräns samt jag vill vara anoym, han har en stor släkt med ej svenskt uttseende.
Jag hade tänkt mig att göra följande tjänster åt han om de blir aktuellt;
* Säga upp lägenheten
* Låna Pengar
* Beställa divese Varor
* Surströmming i bil
Fyll på listan, vad kan man mer ta reda på för info om en person smidigt?
Det som snoddes var: stereo, telefon, solglasögon, armekniv och kamera. Värde cirka 10 000 kr
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Men ett vittne hörde av sig och såg vem detta var och noterade vad för bil tjuven hade
. Eftersom tjuven i fråga hade en rätt utmärkade bil så syntes denna bil på senare åkandes i stan.
Jag har nu regnummer, mobilnummer, hem nummer, adress
Allt är anmält till Polisen, jag skall låta Polisväsendet göra sitt men utifall dom misslyckas så vill jag kunna göra lite åtgärder själv.
Vad kan man nu hitta på för att vara rent ut sakt jävlig?
Allt får ha en rimlig gräns samt jag vill vara anoym, han har en stor släkt med ej svenskt uttseende.
Jag hade tänkt mig att göra följande tjänster åt han om de blir aktuellt;
* Säga upp lägenheten
* Låna Pengar
* Beställa divese Varor
* Surströmming i bil
Fyll på listan, vad kan man mer ta reda på för info om en person smidigt?