Vad kollar sporthojare för tv-serier?

Kneedrag

Guest
Hoj alla glada sporthojare.
Åker inte hoj just nu så har lite dötid.
Vad kollar ni för tv-serier på kvällarna? Jag önskar tips på bra serier att följa.

Just nu följer jag Burn Notice som går på TV6.
Och lite Generation Kill på SVT för Skarsgårds son är lite hott:tungan:D




vad finns det mer att kolla eller tanka ner?


[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/p5NjxBLPDq8&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/p5NjxBLPDq8&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sopranos
Dexter
House
...och jag hade helt missat Scrubs (Perry Cox - blir det bättre än så, möjligtvis hans giftiga fruga :D ), så det manglas just nu.

/J
 

TheSimarillia

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
null
TG börjar 21a juni!. Jag kollar annars på The Mentalist, Reaper, Burn Notice, The Unit, Life, Entourage, Californication, Terminator, Scrubs, Flight of the concords, Beast mfl. kollar rätt många. Dock har rätt många uppehåll nu :(

/R
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
American Dad!

310px-American-Dad-2AJN01-car.png
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Band Of Brothers, DEA, Dexter, Gangland, Generation Kill, Hells Kitchen, Heroes, Jericho, Journeyman, Kitchen Nightmares, Lost, Man VS Food, Prison Break, South Park, Surface, The Sopranos, Whale Wars, Weeds

Jag blandade i lite reality också.
Säger du en specifik genre kan jag slänga in lite fler tips, aiiit!
 

Kneedrag

Guest
Californication
Dexter
Fringe
(Flashpoint)

Flashpoint och fringe vad är det för serier? vad handlar de om? posta gärna lite utub-klipp

Band Of Brothers, DEA, Dexter, Gangland, Generation Kill, Hells Kitchen, Heroes, Jericho, Journeyman, Kitchen Nightmares, Lost, Man VS Food, Prison Break, South Park, Surface, The Sopranos, Whale Wars, Weeds

Jag blandade i lite reality också.
Säger du en specifik genre kan jag slänga in lite fler tips, aiiit!

Ojj det var många serier du kollar:D.

DEA ? vad är det för serie?
 
Last edited:

TheSimarillia

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
null
Band Of Brothers, DEA, Dexter, Gangland, Generation Kill, Hells Kitchen, Heroes, Jericho, Journeyman, Kitchen Nightmares, Lost, Man VS Food, Prison Break, South Park, Surface, The Sopranos, Whale Wars, Weeds

Jag blandade i lite reality också.
Säger du en specifik genre kan jag slänga in lite fler tips, aiiit!

Många bra serier synd bara att de flesta har slutat. BoB är nog bland det bästa som gjorts.

/R
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Jag kikar på några serier som kallas MotoGP, WSBK, SS 600, Pro Superbike, BSB och AMA. Nyheterna kl 22.00 på TV4 kan gå också :)

Allt annat är ointressant spill med tid.
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Ojj det var många serier du kollar:D.

DEA ? vad är det för serie?

Reality. Man får följa med ett grupp från DEA när dom sätter dit knarklangare och jobbar sig vidare mot större killar. Tillverkare, importörer osv. Ganska intressant.

Visas på Spike TV men det borde finnas ute på p2p också.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
[YOUTUBE-ID]4I6iGbPRi4U[/YOUTUBE-ID]

Fringe är som en riktigt bra blandning av gamla goa (första säsongerna av) Arkiv X och CSI (originalet, the good one inte miami eller las vegas hehe)




[YOUTUBE-ID]MSW82LBFxz4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]YPwiKM2WJXY[/YOUTUBE-ID]

Flashpoint är en serie där man följer ett kanadensiskt SWAT-team (fiction men till mycket stor del baserat på verkliga händelser osv.)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top