vad kostar allt

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
philsson skrev:
Berätta gärna mera då jag är väldigt intresserad, har redan skickat in insökningsblanketter till FMCK här i eksjö

absolut.. vad vill du veta. är rätt så aktiv i FMCKs ungdoms verksamhet så lite kolla har jag.. :hihi

Du kan ju kolla lite på www.fmck.se om du vågar och vill :tungan

Last edited:

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
Mito-killen skrev:
absolut.. vad vill du veta. är rätt så aktiv i FMCKs ungdoms verksamhet så lite kolla har jag.. :hihi

man måste inte göra nåt innan man går med i gk1?
och är de verkligen för vanliga mc? o inte bara enduro :3freak

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Estremo skrev:
Det är även så att den som är den huvudsakliga brukaren och den som utgör störst risk också ska vara försäkringstagare. Sluta snylta på andra och betala för ditt intresse. Man har inte saker man inte har råd till eller är villig att betala för.

Jag syftar inte bara på dig utan alla andra också. Finns det ens någon anledning att skenförsäkra en 125:a? Hur många hundralappar kan ni rimligtvis tjäna? Tydligen tillräckligt många för att ni ska sälja er moral för dem.

1000 om året och 7000 i självrisk, något mer du vill veta?

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
prulle skrev:
1000 om året och 7000 i självrisk, något mer du vill veta?
Ja, anser du en tusenlapp om året vara ett rimligt pris för din moral eller kan du tänka dig att sälja den till ännu lägre pris? Tycker du det är bättre av vi andra betalar den tusenlappen åt dig istället?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Estremo skrev:
Ja, anser du en tusenlapp om året vara ett rimligt pris för din moral eller kan du tänka dig att sälja den till ännu lägre pris? Tycker du det är bättre av vi andra betalar den tusenlappen åt dig istället?
han påverkar bara sin pappas försäkringsklass genom att göra så ändå. Påverkar inte dig riktigt än.

Mito-killen skrev:

Tycker inte att den hemsidan gav mig så mycket. Har varit inne där och grävt en hel del men..... :gnissla

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Soulflylost skrev:
man måste inte göra nåt innan man går med i gk1?
och är de verkligen för vanliga mc? o inte bara enduro :3freak

Du måste vara medlem och gärna ha varit aktiv en stund. vet inte hur det är på andra ställen. sen måste man fylla i massa papper och skicka in. på kursen får man köra Yamaha dt125 (årsmodel gammal) och det är inte bara enduro. vet många medlemmar i FMCK som kör sporthoj. :Bugar

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Estremo skrev:

På vilket sätt påverkar det dig? möjligen kan jag försämra statestiken för peronser på 55+.

Desutom är inte hojen riktigt min om man ska vara petig.
Far har köpt och betalat den. Jag betalade en depositions avgift på på vad hojen kosta plus 5000 till han för att jag ska få köra den, för dom pengarna ser han till att den alltid funkar, typ som att om den skär ner jag inte har ett öre så fixar han reparationerna och jag betalar när jag har råd.
Han fixar även allt med skatt och försäkringar.
När den säljs får jag pengarna för hojen men inte dom andra 5000.

Så tekniskt sätt är det farsans hoj som jag hyr av han.

Gör det någon skillnad för dig?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...