Bikerbitch
Stolt mamma
Kan någon vänlig själ maila Dia Psalmas "Luft" samt Everlast "White Trash Beatiful" till bikerjannica@gmail.com ganska omgående, tack!
Bikerbitch skrev:Kan någon vänlig själ maila Dia Psalmas "Luft" samt Everlast "White Trash Beatiful" till bikerjannica@gmail.com ganska omgående, tack!
Hehe, troligen så skulle det straffas med dagsböter på 1000kr eller så, helt sjukt att det e som det e...robbandalal skrev:Du ber om en brottslig handling som kan ge upp till 3 års fängelse och miljoner i böter, jag tror jag sticker till skivaffären och snor dom och skickar dom på posten istället, det är säkrare
morlock skrev:
[SIZE=[SIZE=2]]DIMMU BORGIR - PURITANIA[/SIZE]
Bart skrev:Haha.. är hon lika bra på att sjunga som på att vara en subba?
morlock skrev:
DIMMU BORGIR - PURITANIA
Den skivan är hyffsad, men just Puritania är helkass på det albumet. Men den låten finns dock i en BRA version; heter Puritania och återfinns på Beauty In Darkness vol 5.Solid snake skrev:Tråkigaste låten på hela den skivan efter absolute sole right. Men visst den är bra.
Just nu --> Dimmu borgir - Sympozium
Den skivan puritanical euphobic misanthropia är den skivan dimmu är mest missnöjda med, fattar inte det för den är ju jävligt bra.
morlock skrev:Den skivan är hyffsad, men just Puritania är helkass på det albumet. Men den låten finns dock i en BRA version; heter Puritania och återfinns på Beauty In Darkness vol 5.
-> Saturnus - Inflame Thy Heart
Chris Ash skrev:Megadeth-Blackmail the universe
Jo, men de ligger dock inte bland favoritplattorna längre.Solid snake skrev:Hmm, har du hört deras gamla skivor? For all tid och dom, stormblåst osv osv.
---> Kataklysm - The ambassador of pain
Old man's child är bra, bättre än Dimmu nu tycker jag.morlock skrev:Jo, men de ligger dock inte bland favoritplattorna längre.
-> Old Man's Child - Phantoms Of Mortem Tales
Mycket. Alla skivor förutom Born of the flickering är guld.Solid snake skrev:Old man's child är bra, bättre än Dimmu nu tycker jag.
Håller med.Chris Ash skrev:Dimmu Borgir blir bättre ju mer keyboards och orkesterpålägg de fläskar på med, första skivan med nån som helst kvalitet var "Enthrone Darkness Triumphant" därefter har formkurvan pekat spikrakt uppåt och "Death Cult Armageddon" är en av 2000-talets blivande klassiker.
morlock skrev:Håller med.
De kommer dock längre och längre bort ifrån den black metal de var med och skapade. Men dom blir som sagt bara bättre och bättre. Satyricon och Emperor däremot håller stilen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|