Vad mer vill ni se på Sporthoj.com?

Dr.EVIL

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
Brum...
Man kanske kan separera forumen Motard och offroad?!? Om det nu lönar sig och nog många offroadare vill vara där... (siten heter ju trots allt Sporthoj.com) :hihi

micke.r

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
ZX10R
En ide :va

Samla alla "märkestrådar", ex R1 / R6 tråden etc i en och samma grupp.

Det kan vara kul att få översikt över alla som finns samtidigt som det är enkelt när man vill in och kika i någon..

/ Micke

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
micke.r skrev:
2054223 En ide :va

Samla alla "märkestrådar", ex R1 / R6 tråden etc i en och samma grupp.

Det kan vara kul att få översikt över alla som finns samtidigt som det är enkelt när man vill in och kika i någon..

/ Micke
Tycker jag med är en bra ide :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag håller på att meka på en rättså stor grej just nu som jag verkligen hoppas att alla kommer uppskatta, kommer kosta lite, men jag ska göra så att det blir VÄL värt det! :)

Dr.Bike

Guest
Jag vill att den förhatliga bocken i rutan "kom ihåg mig" vid inloggningen INTE skall komma åter, eller vara automatisk samt obligatorik.

Om man vill kryssa i den så gör man det, och DÅ ska den gälla, annars inte.
Precis som på alla andra sajter och loginkrävande tjänster alltså.

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Swedie skrev:
2059397 Jag håller på att meka på en rättså stor grej just nu som jag verkligen hoppas att alla kommer uppskatta, kommer kosta lite, men jag ska göra så att det blir VÄL värt det! :)
Låter ju riktigt spännande! :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag har inte läst hela tråden så det kanske redan har tagits upp, men:
Ett vanligt förekommande problem är ju om nån postar en bild med

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Leker lite trådfiske här....

Jag önskar mig att det skall bli möjligt att attatcha en del nya filformat såsom PDF ZIP eller RAR. Begränsa hellre storleken på filen om du vill undvika att folk ladar upp tveksamma saker.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Boris JR skrev:
2092450 Leker lite trådfiske här....

Jag önskar mig att det skall bli möjligt att attatcha en del nya filformat såsom PDF ZIP eller RAR. Begränsa hellre storleken på filen om du vill undvika att folk ladar upp tveksamma saker.
folk begär hela tiden att det ska utökas efter deras behov... bah =)

sedan för vissa filer med sig mer virus än andra.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
NoicE skrev:
2093700 Jag skulle vilja kunna browsa andras attachments :)
tror det kan bli för server-krävande. servern som är nu är redan aningen belastad. ska fundera på att göra en uppgradering senare.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Swedie skrev:
2093706 tror det kan bli för server-krävande. servern som är nu är redan aningen belastad. ska fundera på att göra en uppgradering senare.

Det var de jag trodde var problemet, det är kul att man kan se sina egna i alla fall :)

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Swedie skrev:
2059397 Jag håller på att meka på en rättså stor grej just nu som jag verkligen hoppas att alla kommer uppskatta, kommer kosta lite, men jag ska göra så att det blir VÄL värt det! :)
Vad händer?

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Gottschalk skrev:
2041727 Har en ide som kan va bra när idetorkan griper in men lusten att göra nåt finns kvar!!
Lägg upp en länk/tråd eller inforuta på startsidan med info typ: vad händer idag, eller vad händer i helgen. Varför inte båda två?
Där man kan lägga in kvällsturer, bankörningar, kurser, klubbkvällar, mässor, reor m.m... i förväg, men grejen är att dessa bara visas samma dag eller kanske dagen innan dom är aktuella. På så sätt är rutan alltid ny eller uppdaterad när man kommer in på sajten, och vill man då så är det bara att slänga sig på bågen och dra iväg på till ex: "kvällskörning kl 19 på stallbacken". Man ska också kunna slänga in en händelse samma dag om man känner sig inspirerad.
Man kanske kan lägga upp det på samma sätt som t.e.x. blocket kör sina nyheter i överkant på sidan ??!!
Gottschalk skrev:
2041727

Tack Swedie !!!!!!!
Mycket positiv överraskning när jag öppnade SH idag!
Roligt att man kan vara med och påverka.
Du löste det till och med bättre än mitt förslag ovan.
Bra jobbat :tummenupp

Ps. vet ju ej om du har fått iden från mig men man är ju lite stolt om du har det :) DS.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
haha... nä måste faktiskt säga att den här iden inte kom ifrån den här tråden. Stod och diskade en stor hög disk o tänkte lite på vad jag kunde göra på Sporthoj.com för att göra sajten bättre... o ja... en notis-ruta tänkte jag vore bra. Så att viktiga saker snabbt tas upp och alla ser det enkelt o bra.

Det som är bra är oxå att ALLA på Sporthoj.com får lägga in notiser, dock måste de godkännas först.

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Swedie skrev:
2188278 haha... nä måste faktiskt säga att den här iden inte kom ifrån den här tråden. Stod och diskade en stor hög disk o tänkte lite på vad jag kunde göra på Sporthoj.com för att göra sajten bättre... o ja... en notis-ruta tänkte jag vore bra. Så att viktiga saker snabbt tas upp och alla ser det enkelt o bra.

Det som är bra är oxå att ALLA på Sporthoj.com får lägga in notiser, dock måste de godkännas först.

En kanonfunktion i vilket fall. Men du får väl hålla med om att det blev lite likt mitt inlägg/förslag??
Kanonbra jobbat :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...