Dr.EVIL
Ny medlem
Man kanske kan separera forumen Motard och offroad?!? Om det nu lönar sig och nog många offroadare vill vara där... (siten heter ju trots allt Sporthoj.com)
Tycker jag med är en bra idemicke.r skrev:2054223En ide
Samla alla "märkestrådar", ex R1 / R6 tråden etc i en och samma grupp.
Det kan vara kul att få översikt över alla som finns samtidigt som det är enkelt när man vill in och kika i någon..
/ Micke
Låter ju riktigt spännande!Swedie skrev:2059397Jag håller på att meka på en rättså stor grej just nu som jag verkligen hoppas att alla kommer uppskatta, kommer kosta lite, men jag ska göra så att det blir VÄL värt det!
p_at_jan skrev:2051921Ett som ni ska låta bli är soe.se vi klarar oss bäst skälva
folk begär hela tiden att det ska utökas efter deras behov... bah =)Boris JR skrev:2092450Leker lite trådfiske här....
Jag önskar mig att det skall bli möjligt att attatcha en del nya filformat såsom PDF ZIP eller RAR. Begränsa hellre storleken på filen om du vill undvika att folk ladar upp tveksamma saker.
tror det kan bli för server-krävande. servern som är nu är redan aningen belastad. ska fundera på att göra en uppgradering senare.NoicE skrev:2093700Jag skulle vilja kunna browsa andras attachments
Swedie skrev:2093706tror det kan bli för server-krävande. servern som är nu är redan aningen belastad. ska fundera på att göra en uppgradering senare.
Vad händer?Swedie skrev:2059397Jag håller på att meka på en rättså stor grej just nu som jag verkligen hoppas att alla kommer uppskatta, kommer kosta lite, men jag ska göra så att det blir VÄL värt det!
Gottschalk skrev:2041727Har en ide som kan va bra när idetorkan griper in men lusten att göra nåt finns kvar!!
Lägg upp en länk/tråd eller inforuta på startsidan med info typ: vad händer idag, eller vad händer i helgen. Varför inte båda två?
Där man kan lägga in kvällsturer, bankörningar, kurser, klubbkvällar, mässor, reor m.m... i förväg, men grejen är att dessa bara visas samma dag eller kanske dagen innan dom är aktuella. På så sätt är rutan alltid ny eller uppdaterad när man kommer in på sajten, och vill man då så är det bara att slänga sig på bågen och dra iväg på till ex: "kvällskörning kl 19 på stallbacken". Man ska också kunna slänga in en händelse samma dag om man känner sig inspirerad.
Man kanske kan lägga upp det på samma sätt som t.e.x. blocket kör sina nyheter i överkant på sidan ??!!Gottschalk skrev:2041727
Tack Swedie !!!!!!!
Mycket positiv överraskning när jag öppnade SH idag!
Roligt att man kan vara med och påverka.
Du löste det till och med bättre än mitt förslag ovan.
Bra jobbat
Ps. vet ju ej om du har fått iden från mig men man är ju lite stolt om du har det DS.
Swedie skrev:2188278haha... nä måste faktiskt säga att den här iden inte kom ifrån den här tråden. Stod och diskade en stor hög disk o tänkte lite på vad jag kunde göra på Sporthoj.com för att göra sajten bättre... o ja... en notis-ruta tänkte jag vore bra. Så att viktiga saker snabbt tas upp och alla ser det enkelt o bra.
Det som är bra är oxå att ALLA på Sporthoj.com får lägga in notiser, dock måste de godkännas först.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|