Vad pågår här?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Verkar som ni inte riktigt kan hålla er till o diskutera ämnen och agera normala. Ni behöver inte alltid skämta, och försöka vara rolig. Det spårar ur. Var seriösa istället.

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Inte lätt när vi ständigt får besök utav 13 åringar.
Vi behöver nya moderater i 125 avdelningen som är aktiva ofta och kan vid behov blockera 13 åringar.

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Swedie skrev:
Verkar som ni inte riktigt kan hålla er till o diskutera ämnen och agera normala. Ni behöver inte alltid skämta, och försöka vara rolig. Det spårar ur. Var seriösa istället.

håller med till fullo, men frestelsen blir stor... :(

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
EazyD skrev:
Vi behöver nya moderater i 125 avdelningen som är aktiva ofta och kan vid behov blockera 13 åringar.

instämmer....

(det pågår lite 125cc-rasism här ibland av vissa individer)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Ga igenom tradarna och sleng ut de nyregistrerade moppefuckosen som inte skriver nat vettigt, hur svart kan det vara?!

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
EazyD skrev:

Jag är faktiskt frivillig... Varje gång jag är på skolan o har lång rast så besöker jag Sh forumet. Sen när man kommer hem så är man på sprothoj rätt mkt. Så blir en 4-5 ggr ungefär per dag jag är inne här och kollar lite, men om jag är ett bra exempel på moderator tål diskuteras :D

Skulle behövas fler moderatorer men jag ger fulla fan i om jag blir det eller inte, Vill bara inte ha dom jobbiga personerna här :p

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
RED_LiME skrev:
Jag är faktiskt frivillig... Varje gång jag är på skolan o har lång rast så besöker jag Sh forumet. Sen när man kommer hem så är man på sprothoj rätt mkt. Så blir en 4-5 ggr ungefär per dag jag är inne här och kollar lite, men om jag är ett bra exempel på moderator tål diskuteras :D

Skulle behövas fler moderatorer men jag ger fulla fan i om jag blir det eller inte, Vill bara inte ha dom jobbiga personerna här :p

Bor vara nagon som varit har langre.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Problemet var (är, om han inte blivigt bannad) "skoter_äger" och vad han nu använde för något annat nick.

Personen är inte här för att snacka hojar utan för att jävlas. Så honom får du gärna göra något åt Swedie.

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
cRoC skrev:
Bor vara nagon som varit har langre.

Japp, men bara ett förslag..

Vad har hänt med dina svenska unika små fina bokstäver Croc? :)

Men någon som ofta är inne, oftast lite ibland under hela dagen!
Borde egenltigen inte spela någon roll om man varit medlem länge eller inte, bara förnuftet och ansvaret finns och framförallt förtroende...

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag tror inte ni behöver tala om att ni är bra som kommande moderatorer! Swedie lr någon annan allsmäktig kommer nog välja utifrån deras tycken den som är lämpligast. D.v.s om dom tycker att det är nödvändigt.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag bannade skoter_äger och vurstingmc. Grym Mito åkte med av bara farten. Samma IP-nummer på dom allihop, se.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Mattias skrev:
Jag bannade skoter_äger och vurstingmc. Grym Mito åkte med av bara farten. Samma IP-nummer på dom allihop, se.
Då var det som vi alla trodde!
Tack Mattias :Bugar

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Tar tillbaka det jag sa. :tungan Det verkar vara lite för få "fukkon" för att det behövs me moderators :yoparty

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Mattias skrev:

Fint de.... :Bugar :Bugar

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag tycker ärligt talat inte bara att det handlar om personer som kommer hit och reggar sig av en enda anledning; att förstöra. Sådana problem kommer alltid finnas oavsett vilket forum det är det handlar om.

Problemen går djupare än så och ärligt talat har kvalitén på 125-forumet sjunkit från att vara det bästa stället som fanns att hålla till på om man kör 125:a med en massa läsvärda trådar till rena botten med bara en massa innehållslöst snack.

Om inget görs åt det kommer det heller inte att bli bättre och kanske till och med bli ännu sämre. Då ser iaf inte jag någon anledning till att hålla till på 125-forumet längre.

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Estremo skrev:
Jag tycker ärligt talat inte bara att det handlar om personer som kommer hit och reggar sig av en enda anledning; att förstöra. Sådana problem kommer alltid finnas oavsett vilket forum det är det handlar om.

Problemen går djupare än så och ärligt talat har kvalitén på 125-forumet sjunkit från att vara det bästa stället som fanns att hålla till på om man kör 125:a med en massa läsvärda trådar till rena botten med bara en massa innehållslöst snack.

Om inget görs åt det kommer det heller inte att bli bättre och kanske till och med bli ännu sämre. Då ser iaf inte jag någon anledning till att hålla till på 125-forumet längre.

Som "nykomling" så förstår jag inte riktigt.
Visst kunde det varit lite mer "kvalitet", och jag har hört att det var bättre förr et tpar ggr.
Men är det inte nästan BARA personer som han som reggade om sej flera ggr nyss som förstör mest?

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Estremo skrev:

Ligger mkt i det du skriver! Men men, vi får hoppas att det är ett "vinterproblem" och att det blir bättre när våren kommer!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...