Där håller jag inte med dig. Sådana personer är lätta att bli av med genom ip-banning så slipper man dem i fortsättningen. Att forumets kvalité i allmänhet sjunker är det ju däremot lite svårare att göra någonting åt än att bara klicka ett par gånger med musen för att bli av med någon som bara vill förstöra.RED_LiME skrev:Som "nykomling" så förstår jag inte riktigt.
Visst kunde det varit lite mer "kvalitet", och jag har hört att det var bättre förr et tpar ggr.
Men är det inte nästan BARA personer som han som reggade om sej flera ggr nyss som förstör mest?
Estremo skrev:Där håller jag inte med dig. Sådana personer är lätta att bli av med genom ip-banning så slipper man dem i fortsättningen. Att forumets kvalité i allmänhet sjunker är det ju däremot lite svårare att göra någonting åt än att bara klicka ett par gånger med musen för att bli av med någon som bara vill förstöra.
Estremo skrev:Där håller jag inte med dig. Sådana personer är lätta att bli av med genom ip-banning så slipper man dem i fortsättningen. Att forumets kvalité i allmänhet sjunker är det ju däremot lite svårare att göra någonting åt än att bara klicka ett par gånger med musen för att bli av med någon som bara vill förstöra.
KvalitetsMiffo skrev:dom som gnäller på att allt bara är skit: kom med egna trådar och skriv vettiga kommentarer och hjälp till att lyfta upp forumet.....
Klaga på andra kommer man ju ingenstans....
klotter skrev:Ja tycker också att detta forum inte är så seriöst... (längre?)
Jag ska skärpa mig men på ett villkor: att ni inte mobbar mig.
Ja e mycket motorcykelintresserad och kan knappast hjälpa att ja inte har åldern inne.
Ja kan hyfsat bra om tvåtaktare och kan kanske svara på en del frågor.
Ni sa att ni skulle banna all moppefuckos (nåt sånt) gäller det även mig??
Tacksam om ja får va me och diskutera
Biifer skrev:Ligger mkt i det du skriver! Men men, vi får hoppas att det är ett "vinterproblem" och att det blir bättre när våren kommer!
Esquina skrev:Tänkte precis nämna detta om vinter. Jag tror mycket av det snack som förs just nu har med vintern att göra, det finns inget och prata om men trots det försöker man bidra med något. Tror helt enkelt det blir bättre framåt våren/sommaren när folk börjar åka hoj igen
Men man kan väl få lägga in förslag till det! :confusedEBS skrev:Som sagt tidigare så är det inte upp till er att rösta fram en moderator. Swedie bestämmer.
ModiN skrev:Men man kan väl få lägga in förslag till det! :confused
RED_LiME skrev:*funderar lite på om dom inte har dynamiskt Ip och kommer tillbaka tillbaka*
RED_LiME skrev:Japp, men bara ett förslag..
Vad har hänt med dina svenska unika små fina bokstäver Croc?
Men någon som ofta är inne, oftast lite ibland under hela dagen!
Borde egenltigen inte spela någon roll om man varit medlem länge eller inte, bara förnuftet och ansvaret finns och framförallt förtroende...
EBS skrev:Som sagt tidigare så är det inte upp till er att rösta fram en moderator. Swedie bestämmer.
Conrad skrev:Om folk kunde använda "sök-knappen" så skulle vi kanske slippa fenomenet att vi en gång i veckan får en ny tråd som tar upp frågan: "Vilken 125:a är bäst?"
Jag måste bara fråga. Chris Ash, hur gammal är du? Knappast 16 misstänker jag.
Du vet att... När man är arton så åker man ut från 125-delen.
Chris Ash skrev:Femton och 1/2...
Nä, det står i min profil, jag är född den 9:e September 1981
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |