Swedie skrev:... Visst är skämtinlägg JÄTTEKUL, men 20 om dagen? nä... det här ska jag grubbla och hitta in lösning för...
Mitt tipps är jädrigt enkla regler, fjantar dig så åker du ut.Stattuera exempel om det behövs. Hur många admins finns det?Swedie skrev:Jag märker att flera lägger in skämtinlägg för att få reaktion. Man kanske vill börja posta så man blir igenkänd. Men som vad? En som skickar massa inlägg överallt eller en som faktiskt svarar på en fråga och ses som inteligent och man kan anförtro sig på. Gissningar, är inte svar. Kan du inte ge svar på frågan, svara inte. Basic stuff liksom.
Vi är i vintertid, JA det finns inte så mycket MC relaterat att skriva om, men säsongen är påväg igång igen och det är bara att stå ut dessa sista 2 månaderna.
Om nån uppför sig illa, RAPPORTERA och jag KOMMER ATT BANNA. Jag vill inte se obehöriga personer komma till detta forumet och dra ner kvaliten.
Visst är skämtinlägg JÄTTEKUL, men 20 om dagen? nä... det här ska jag grubbla och hitta in lösning för.
cRoC skrev:Nej, men uppenbarligen racker det inte till med en som kikar nagon gang per vecka.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |