vad pågår i garagen då?

Chunky Monkey

London's calling
Gick med
26 Aug 2003
Hoj
R1
fan caddick ser jävlig coolt ut det där! jag tycker nog under jag såg grymt bra ut :D

Ja, det såg ganska bra ut fast jag tror jag kommer har en liten under motorn (det blir mindre jobb också)
Idag har jag kapat bort origanal skjutsfotpinnar och provmonterat R6:s fotpinnar...
Och framlyse är på gång också.

Sen är det "bara" lackering kvar:D :D :D

Bifogat

• pinnar.JPG
    pinnar.JPG
    31.5 KB · Visningar: 80
  • front-lamp.JPG
    front-lamp.JPG
    22.7 KB · Visningar: 87

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Var det kallt?

Fick du något bra fäste? Såg grymt kul ut det där!!! Vad är det för en fuling som står och förstör första bilden på den där fantastiska zx9:an, hehehhheh!

Vart körde du någonstans? Är det Ramsås?

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Fick du något bra fäste? Såg grymt kul ut det där!!! Vad är det för en fuling som står och förstör första bilden på den där fantastiska zx9:an, hehehhheh!

Vart körde du någonstans? Är det Ramsås?

Jo de vart lite kallt om tassarna, var ju bara en provtur efter skruvning, så man hade ju lite fel utrustning på sig. Riktigt fint fäste var de, inga problem att lägga ner så fotpinnarna tog i oavsett hastighet. Å på tal om den fule fan så tänkte jag klippa bort han eftersom de e ju riktigt synd på ett annars fint kort, men mina data kunskaper räkte inte så långt:va !!
Lilltjärn i ramsås var platsen. Inga fler som tänker göra nåt likvärdigt i vinter??? Men detta är bara provisoriskt, mycke tuffare saker på G!
Kör hårt alle samman!! Fler bilder å filmklipp finns. Bara att fråga efter länk om intresse finns....

Last edited:

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Jag kommer förbi någonting och kollar in ditt nya rivjärn sen blir man ju lite nyfiken på dina andra planer oxå.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ja, det såg ganska bra ut fast jag tror jag kommer har en liten under motorn (det blir mindre jobb också)
Idag har jag kapat bort origanal skjutsfotpinnar och provmonterat R6:s fotpinnar...
Och framlyse är på gång också.

Sen är det "bara" lackering kvar:D :D :D

Ser mufflig ut, kompakt och muskulös, gillas!
Förutsätter att du inte hänger dit några paneler?
Tyckte det var coolt med en trumpet under sadeln, lite symboliskt nästan....

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Jag kommer förbi någonting och kollar in ditt nya rivjärn sen blir man ju lite nyfiken på dina andra planer oxå.

Du e välkommen. Jag måste ju kika in ditt bygge nån dag med....

Asgrymt :tummenupp Teckna upp oss för några vintersulor. Gör du dem själv eller var köper du dem?

Dom e hemgjorda. Tanken var att jag skulle göra dom helt själv, men av en slump fick jag tag på ett par som va obetydligt använda å då såg jag många timmar att tjäna på att slå till på dessa. :tungan .

Last edited:

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
cbr 1000 rr fighter

Kommer en liten bild här men massa jobb återstår. Det blir en busfighter av den:) .

Bifogat

• DSC00278.JPG
    DSC00278.JPG
    63.4 KB · Visningar: 110

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Dom e hemgjorda. Tanken var att jag skulle göra dom helt själv, men av en slump fick jag tag på ett par som va obetydligt använda å då såg jag många timmar att tjäna på att slå till på dessa. :tungan .
OK, kommer du över några fler däck så säg till eller om du har en fungerande instruktion gällande hur man tillverkar dem.

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
nu är hojen äntligen såld. blir nog en hayabusa. årsmodell är ej fastsatt desamma priset :tummenupp de blir en överaskning till våren :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning