Vi vet alla att vi ska följa www.sporthoj.com/regler.php så någon sandlåda angående personers ursprung tar vi inte upp.
Dropdead skrev:2298027Ja, jag har råkat ut för en del bara den här våren/sommaren så nu börjar jag känna att det får räcka. Innan har jag aldrig varit rädd för att gå ensam hem mitt i natten, men nu känns det som att en kurs i självförsvar inte hade varit helt fel att gå...
Duckie: ja, jag gissar också att han svär något. Men det vore bara kul att veta. Om det är nån som kan översätta liksom.
MDM skrev:2298403Vi vet alla att vi ska följa www.sporthoj.com/regler.php så någon sandlåda angående personers ursprung tar vi inte upp.
Halogen skrev:2298114Var hände detta någonstans?
Dropdead skrev:2298756Detta hände på en hållplats i kortedala.
Maldiani skrev:2298169Hoppas att jag kan avsluta tråden innan det leder till att folk slänger ur sig en massa saker...
Till att börja med så pratar de kosovoalbanska, inget annat!
För det andra beter dig sig väl inte mycket mer annorlunda än andra IDIOTER som ej hanterar alkohol gör!
Oavsett om de är utläningar eller svenskar..
Maldiani skrev:2298169Konstigt nog så är det ingen som har kommenterat att det bara är en som bråkar, de andra drar väl bara iväg honom.. De ber till och med om ursäkt för hans betende, vilket man hör tydligt.
Maldiani skrev:2298169Försvarar INTE deras beteende, men liknande trådar har bara lett till en sämre stämmning på Sporthoj.com! Troligen kommer detta bara att sporra en hel del användare på forumet att bara slänga ur sig en massa onödiga kommentarer.
Dropdead skrev:2298756Detta hände på en hållplats i kortedala.
Sundance Kid skrev:2298762åfan, hemma i min hood ju!
Tråkigt som fan att man inte ska kunna gå utanför dörren när det är mörkt utan att bli rädd! Skönt att du stod på dig ändå och att inget allvarligare hände!
Hoppas att polisen kan göra något åt ditt fall!
Dropdead skrev:2298780Ah, jag bor också här. Så det känns lite beklagligt att det hände så nära hemmet. Hade det hänt någon annanstans hade jag lättare kunnat undvika stället, men nu går det liksom inte... jag tar nog taxi hem nästa gång!
Sundance Kid skrev:2298785Förstår det, jag har dock aldrig haft några problem här i hooden, visserligen är jag 1,90 lång å väger typ 94 kg å e allmänt stor, kanske det som räddar mig...
lycka till i fortsättningen iallafall!
Markus skrev:2298163Punkarn som vart kvar då, hur blev du av med han sen?
Dropdead skrev:2298822
Han sov jag över hos, då jag inte vågade gå hem ensam.
Rasorblade skrev:2298842Var han ingen gentleman som följde dig hem....
Jag tyckte det lät lite persiskt först, men du har rätt. Och jag är frånåkt som vanligt...skert skrev:2298580Albanska
Dropdead skrev:2298822
Han sov jag över hos, då jag inte vågade gå hem ensam.
Dropdead skrev:...den fjärde killen var den schyssta killen som hjälpte oss att bli av med dem och som bad om ursäkt för dem, något jag är väldigt tacksam för.
Kajan skrev:2299226Jag har en teori att folk blir alltid helt storda nar de kommer till ett annat land.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|