Markus skrev:2299796Jag har aldrig halat fram den i en busskur, vare sig i Sverige eller utrikes.
Din teori är stinking dålig faktiskt.
vafan?? haru aldrig varit pa charter? Sjalv halar jag fram sa fort jag kommer at
Markus skrev:2299796Jag har aldrig halat fram den i en busskur, vare sig i Sverige eller utrikes.
Din teori är stinking dålig faktiskt.
Kajan skrev:2299226
Mirupafshim nga Tirana shume vap! Do te shkoj ne bregdeti sot.
Markus skrev:2299180Själv hade jag valt albanerna hellre.
Är du säker på att det inte var punkarns IV-polare och att allt inte var uppgjort?
Dropdead skrev:2299831vad det där vad de sa i slutet? Och översättningen var korrekt som någon gjorde tidigare i tråden?
Kajan skrev:2299825vafan?? haru aldrig varit pa charter?
Dropdead skrev:2299831
1. Han är ingen punkare, även om det inte spelar någon roll
2. Hans IV-polare är jag inte rädd för.
Rasorblade skrev:2298779Och så undrar alla varför man vill ha självförsvar för tjejer i skolan.
Har själv hållit i en "självförsvarskurs" för tjejer och tyvärr så kommer det bli mer vanligt med sådana kurser.
Markus skrev:2299865En gång, i Magaluf.
fy fan
1. Varför klär han sig som en då?
2. Han har gått IV alltså, jag visste det!
Jag kan backa upp din teori lite, genom att intyga att jag beter mig som ett svin närhelst jag åker utanför detta rikes gränser. Senast förra veckan så kissade jag regelbundet i en sandlåda på Gotland.Kajan skrev:2299226Jag har en teori att folk blir alltid helt storda nar de kommer till ett annat land. Bara kolla pa hur svenskar engelsman o tyskar blir nar de aker pa semester. Fulla, jobbigt overpatriotiska o knullar allt som ror sig (iofs sa ar engelsmannen sana hemma ocksa).
Man kan med lite vilja och odmjukhet anpassa sig till ett nytt land genom att lara sig en smula sprak o kultur och pa sa satt bli mer internationell till sin karaktar. Tyvarr ar det inte vanligt att folk gor sant bara for att det ar kul, kanske ar det lattare om man vet hur lange man ska stanna. Sjalv tycker jag det ar svarast att hitta en balans mellan min svenska sida o en ny kultur, fast sa lange jag kan hitta svensk sill o aquavite sa ar jag nojd.
Naval, jag tror min teori ar lite amatormassig. Finns manga som ar jobbiga nar de ar fulla o javliga.
Mirupafshim nga Tirana shume vap! Do te shkoj ne bregdeti sot.
Amen!ft skrev:2300761Nej, jag undrar inte över varför folk vill ha självförsvarskurser för tjejer i skolorna. Jag undrar över varför de skall vara begränsade till bara tjejerna.
Killarna är de som löper överlägset störst risk att bli påhoppade och åka på dyngstryk.
Men de har inget behov av självförsvar?
Nej just. Killar är aldrig offer, tjejer är alltid offer. Det är den rådande Sanningen och är man av annan åsikt är man inte PK och blir utfryst ur all debatt.
Du är medveten om att Gotland faktiskt tillhör Sverige?sismo skrev:2301562Jag kan backa upp din teori lite, genom att intyga att jag beter mig som ett svin närhelst jag åker utanför detta rikes gränser. Senast förra veckan så kissade jag regelbundet i en sandlåda på Gotland.
sismo skrev:2301562Jag kan backa upp din teori lite, genom att intyga att jag beter mig som ett svin närhelst jag åker utanför detta rikes gränser. Senast förra veckan så kissade jag regelbundet i en sandlåda på Gotland.
KalleNorton skrev:2301588Du är medveten om att Gotland faktiskt tillhör Sverige?
Masonit skrev:2302385...nyligen blev ju en gravidtjej nerslagen å sparkad i Helsingborg.
\Masonit
KalleNorton skrev:2301588Du är medveten om att Gotland faktiskt tillhör Sverige?
Tuff kille du, håll dig till "Rokkholm" så du inte kontaminerar resten av omvärlden.sismo skrev:2302804Om de nu skulle tillhöra Sverige, varför talar de inte svenska då?
....Du va ju ännu tuffare!!.... Vad är det för fel på stockholm helt plötsligt???Thermal skrev:2302816Tuff kille du, håll dig till "Rokkholm" så du inte kontaminerar resten av omvärlden.
Vad talar de för språk då?sismo skrev:2302804Om de nu skulle tillhöra Sverige, varför talar de inte svenska då?
För att han är i oerhört gott sällskap där.Blanco skrev:2302859....Du va ju ännu tuffare!!.... Vad är det för fel på stockholm helt plötsligt???
Mupp!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari