Vanquish
Ny medlem
Folksam frågade om zx9an var en sporthoj eller ej vad ska man svara?, det skillde 200kr per år på halvförsäkring.
Vanquish skrev:Folksam frågade om zx9an var en sporthoj eller ej vad ska man svara?, det skillde 200kr per år på halvförsäkring.
Vanquish skrev:vill ju inte att det ska vara någon värdeminskning ifall den blir snodd, men när det rör sig om 200kr så är det skit samma, då kan man ju göra rätt för en gång skull (lite vågat kanske)
E22 skrev:I de faller är det nästan bud på att säga: vet inte
ZXRMANNEN skrev:Helt rätt!. Du ska svara att du inte har en aning!
t020013 skrev:- Ja... cb..r... hmm...det är ett R i den beteckningen ser jag.... då går den på 24000:-/år och enbart trafikförsäkring.
t020013 skrev:Vill bara nämna hur "Bilsport & MC" sa förra året när jag skulle kolla pris på försäkring.
- Ja... cb..r... hmm...det är ett R i den beteckningen ser jag.... då går den på 24000:-/år och enbart trafikförsäkring.
:kocko
Därför borde ju en hoj som har R någonstans i benämningen vara en sporthoj eftersom man tydligen inte vill försäkra sporthojar, eller hur?
Billigast för din morsa menar du väl?Vanquish skrev:Ja det var folksam som jag för övrigt hatar men dom e ju billigast för min del så vad gör man.
Ninjaboy skrev:Billigast för din morsa menar du väl?
Vanquish skrev:JA men det är jag som betalar.
gthyni skrev:Bara delvis,
en stor del betalar vi som är i samma åldersgrupp
som din morsa.
t020013 skrev:Vill bara nämna hur "Bilsport & MC" sa förra året när jag skulle kolla pris på försäkring.
- Ja... cb..r... hmm...det är ett R i den beteckningen ser jag.... då går den på 24000:-/år och enbart trafikförsäkring.
:kocko
Därför borde ju en hoj som har R någonstans i benämningen vara en sporthoj eftersom man tydligen inte vill försäkra sporthojar, eller hur?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|