Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Elisha Cuthbert
:kär

Edit: såg att hon redan var med... man man kan inte få för mycket av henne. :tuttar

Bifogat

• Elisha-Cuthbert-151.jpg
    Elisha-Cuthbert-151.jpg
    54.1 KB · Visningar: 480

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Fram med långfårrden och lägg en svart dimma av dieselrök runt henne så kommer hon vibrera av vällust. Klart och beta´rt! :tummenupp

Det är bara det att hon är från LA djuwnaijted stäjts of amerika de land of de frij och där har alla långfordar. Men jag ska gifta mig med henne så får man green card och petit brunette i ett.

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Seriöst, siter ni o drägglar över cheyer ni aldrig kommer få prata eller för en del ens se live, patetiskt. HELT OKEJ att drömma, men nu kommer detta säkerligen låta helt jävla töntigt men jag har världens bästastesstteeeeeeeee tjej tamejfan! Så för mig är det solklart vem som e den enda, min gulleplutta såklart.

Hon fick mig fan att skaka knän 1á gången jag såg henne.. Kram på er loosers :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Seriöst, siter ni o drägglar över cheyer ni aldrig kommer få prata eller för en del ens se live, patetiskt. HELT OKEJ att drömma, men nu kommer detta säkerligen låta helt jävla töntigt men jag har världens bästastesstteeeeeeeee tjej tamejfan! Så för mig är det solklart vem som e den enda, min gulleplutta såklart.

Jamen lägg upp en bildjävel då? :mad:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen

Alla har väl varit på de stadiet - nykär och tittar inte på nån annan.. Men jag lovar, de går över

;)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Alla har väl varit på de stadiet - nykär och tittar inte på nån annan.. Men jag lovar, de går över

;)

Du har så rätt.

Toye är bara på första fasen. andra fasen är besvikelsen och upplysningen av att det inte var någon sagovärld man lever i samt acceptansen av detta och dredje fasen där alla förr eller senare hamnar i är bitterhet och cynism.
Där är Jag.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Har du frågat hur många hon har legat med än?

Nä nu ska jag ut på stan. :yoparty

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.

Det ligger i mannens gener att tända till när man ser något kvinnligt o vackert. Trotts att man har en superpuma så är det så... Sen att röra är en annan femma... Jag gissar att felet ligger hos dig... Inte hos oss...

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc

Stod hon brevid dig när du skrev inlägget eller? :D

Klart man drägglar till lite när man ser nått vackert.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du har så rätt.

Toye är bara på första fasen. andra fasen är besvikelsen och upplysningen av att det inte var någon sagovärld man lever i samt acceptansen av detta och dredje fasen där alla förr eller senare hamnar i är bitterhet och cynism.
Där är Jag.

Jag är i fjärde fasen, då blir man singel igen! :D

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag hittar inte en enda Longoria-bild. (Kollade inte varje sida heller i denna tråd) men JAG kan liksom inte...BÄRGA MIG...när jag ser denna enormt fina skapelse!!! :drool

eva-longoria-012.jpg

eva-longoria-013.html

eva-longoria-002.jpg

eva-longoria-015.jpg

En till då.....

eva-longoria-009.jpg

Last edited:

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Den här donnan är en klar f avvo! 87:a och kalifårniabo som lever "the high life". Tror ni en snart 30-årig, blekfet skandinav med flatulensproblem har en sportmössa? Har henne på fejsbok jallafall.

[YOUTUBE-ID]FJeZ3BVoEis[/YOUTUBE-ID]

Hon har en sån VM-röv, som får vilken bög somhelst att bli förbannad:tuttar

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Har du frågat hur många hon har legat med än?

Nä nu ska jag ut på stan. :yoparty

Lilla lilla du, antar att jag får skylla mig själv när jag SKRYTER så FÖRBANNAT och avundsjuka små mopedfuckers som du kommer det alltid finnas en skara av :arsele

Det ligger i mannens gener att tända till när man ser något kvinnligt o vackert. Trotts att man har en superpuma så är det så... Sen att röra är en annan femma... Jag gissar att felet ligger hos dig... Inte hos oss...

Du har så rätt mannen :tummenupp

Stod hon brevid dig när du skrev inlägget eller? :D

Klart man drägglar till lite när man ser nått vackert.

AbsoluT :pannkyss

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Du har så rätt.

Där är Jag.

Mnäää teo, jag hoppas verkligen att det inte är så och att det finns en livskamrat för alla livet ut. Men vafan, det är önskan inom oss alla, tror jag...

Men jag hoppas i alla fall som sagt, seså, back to topic :D

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!

Det är just sådana välsvarvade brudar som ger oss storfräsare ståfräs, så man vill börja borra...

Hmmm.. Näe, nu kände jag att det blev alldeles för mycke snack o för lite verkstad.

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
de där såg ju verkligen inte äkta ut, denna som jag har är högupplöst, man till och med ser på huden och alla fräknar på hennes bröst att det är äkta.

då måste den vara jävligt bra gjort för den håller 100000 ggr högre finnish än de du visade.

fuck it nu ska vi langa upp bilder på brudar så vi inte spårar ur tråden direkt!

Mycket snack om högupplöst och sådär. Upp med bilden nu. Eller skicka via mejl till mig. :)

0scar

Guest
*host host harkel*

Se vad farbror kirurg kan göra för våra skönheter!! :tummenupp

(Tvivlar starkt på deras "before"-bild hade varit så starkt runkmaterial som "after". )

Hittade förresten liknande bilder på nästan alla kandidater i tråden (förutom SH:s egna kandidater:yoparty ), ni tror väl inte att tex. persiska brudar är födda med ansikte som den urvackra bejben som dykt upp här ett par gånger, har?

:)

Bifogat

• angelina_jolie_before6.jpg
    angelina_jolie_before6.jpg
    40.1 KB · Visningar: 225
  • elisha_cuthbert_cute_nose.jpg
    elisha_cuthbert_cute_nose.jpg
    27.9 KB · Visningar: 232
  • tara_reid_before_plastic_surgery.jpg
    tara_reid_before_plastic_surgery.jpg
    33.1 KB · Visningar: 242
  • giselle_bundchen.jpg
    giselle_bundchen.jpg
    59.7 KB · Visningar: 205
  • lips_nose_scarjo.jpg
    lips_nose_scarjo.jpg
    25.5 KB · Visningar: 221
  • holly_madison_before_after.jpg
    holly_madison_before_after.jpg
    23.5 KB · Visningar: 244

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Se vad farbror kirurg kan göra för våra skönheter!! :tummenupp

(Tvivlar starkt på deras "before"-bild hade varit så starkt runkmaterial som "after". )

Hittade förresten liknande bilder på nästan alla kandidater i tråden (förutom SH:s egna kandidater:yoparty ), ni tror väl inte att tex. persiska brudar är födda med ansikte som den urvackra bejben som dykt upp här ett par gånger, har?

:)

kom inte här o förstör... vafan ska vi tro på nu?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom