Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
nej jag är jätte nöjd med min röv. de är den delen jag är mest nöjd på mig själv. svank å sen rund rumpa..:pannkyss :arsele
Upp till bevis. ;)

(du visste ju att det skulle komma så spela inte förvånad nu)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
ha ha nej jag tänker inte lägga upp min rumpa här=) hur blir de då på barkarby dagar. "titta där är den där rump tjejen" :D
Och det säger dom inte redan?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
jo de gör dom, o de med kläder på- vilket liv de skulle bli om kläderna åkte av hahahahaaha:D
Ok, jag återkommernär du har druckit lite sprit istället. :tungan

Linkan_85

Guest
Dj helt klart.... dom andra såg ju ut o ha suttit på en häst hela livet. Nej dom kan ni få behålla för er själva :arsele

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
jo de gör dom, o de med kläder på- vilket liv de skulle bli om kläderna åkte av hahahahaaha:D

det behöver ju inte vara en bild där du är naken. ta random bild när du sitter på hojen bara. kan liksom inte bara lägga upp en såndär tease utan att sen fullfölja.:drool

Johanna

Guest
Det där kallar jag go svank och man ser ju att rumpan är dunderfin också. Jäkla snygg/söt tjej i övrigt också. Petit! :tummenupp :tungan

:rolleyes: taaack va snällt!!! fast jag visar ju inte upp mig där, jag kör bara å av en händelse tog nån på sh bilden. så lite skillnad om jag skulle visa min nakna rumpa. fast den e en fin naken rumpa=)

M M M :tummenupp

Synd bara att man måste vara lönnfet och svag. :D

näääähääää inte lönnfet. fast om han har underbar personlighet så är en lönnfet kille snygg oxå. men snyggast är ju en normal kille. inge spink å inge feta muskler

Last edited:

Johanna

Guest
:D Din lille gynnare...

Du tjötar ju som fan i brudtråden på att alla stackars killar ska visa upp sina behag så FRAM med bilder nu! Mkt snack lite verkstad...:rolleyes: :tungan

(privat mejl går bra också :tuttar )

nej inge privata mejl :arsele

ja men jaaaa. är så mkt killar på sh, som snackar om brudar å bilder på tjejer. vill ju oxå få mumsa lite=) sen skulle jag inte kunna åka till tex barkarby dagarna. antingen eller vettu. bild här, eller mig på barkarby dagarna. skulle bli för generad för att visa mig:rolleyes: :huvet

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

ja men jaaaa. är så mkt killar på sh, som snackar om brudar å bilder på tjejer. vill ju oxå få mumsa lite=) sen skulle jag inte kunna åka till tex barkarby dagarna. antingen eller vettu. bild här, eller mig på barkarby dagarna. skulle bli för generad för att visa mig:rolleyes: :huvet
Du vet, jag kommer aldrig, aldrig vara på barkaby dagarna. ;)

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
skulle bli för generad för att visa mig:rolleyes: :huvet

haha. precis som jag trodde. du har bilden klar och har egentligen inget emot att lägga upp den. du vill bara få lite smicker och smörande först.:pannkyss

för seriöst. så generande kan det inte vara att bara ordna en sjyst bild snett bakifrån, med kläder på, så vi får se ditt påstådda fina ass. du kan som sagt inte dra upp en sån sak här och sen förvänta dig att kunna smyga iväg lite snyggt. här är det upp till bevis.:yoparty

Johanna

Guest
haha. precis som jag trodde. du har bilden klar och har egentligen inget emot att lägga upp den. du vill bara få lite smicker och smörande först.:pannkyss

för seriöst. så generande kan det inte vara att bara ordna en sjyst bild snett bakifrån, med kläder på, så vi får se ditt påstådda fina ass. du kan som sagt inte dra upp en sån sak här och sen förvänta dig att kunna smyga iväg lite snyggt. här är det upp till bevis.:yoparty

om ni skulle tjata om att visa rumpa i underkläder skulle ni få tjata forever, de skulle inte hända..men me byxor på, ja de är en annan femma... svarar inte ja eller nej..gonatt

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
om ni skulle tjata om att visa rumpa i underkläder skulle ni få tjata forever, de skulle inte hända..men me byxor på, ja de är en annan femma... svarar inte ja eller nej..gonatt

Vilken cliff hanger...

Nej betyder faktiskt nej, och jag respekterar det till fullo. (Inte ens ett litet mejl?)

Vafan är Barkarby för skit? :va :mad:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO