Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
hehe, de hjälper inte att du e förkyld, tycker inte synd om dig :tungan
men däremot för rättvisans skull för att massa killar lagt upp i min tråd. så kaaanske så lägger jag upp en jeans bild på röven. men de betyder inte att "de värsta som kan hända e att någon säger att du är fin" -alla har ju olika smaaaaak.
Jo, men väldigt få är dumm i huvve o ser inte en fin röv när den landar på skärmen.

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
biff? du menar muskulös? snälla överdriv inte isåfall, finns inget så osexigt som muskelbyggarbrudar:zpy i lagom bra form ska det vara, men inte en jävla massa stenhårda muskler som ligger helt synliga till följd av inget underhudsfett:)

Jag har underhudsfett så det räcker tro mig!:D
"okej" muskulös, bara massa tunnisar i denna tråd ju:mad: :mad:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
oj du var ju inte lite kräsen ingel:tungan den där tjejen er ju bra ut

haha, vet inte om du har rätt att lägga den kommentaren :D

tjejjen såg söt och snäll ut i övrigt men ögonbrynen gjorde att hon ser ut som att hon tycker hon är bättre än alla ändra.

jag skulle trycka på henne ändå.

Johanna

Guest
haha, vet inte om du har rätt att lägga den kommentaren :D

tjejjen såg söt och snäll ut i övrigt men ögonbrynen gjorde att hon ser ut som att hon tycker hon är bättre än alla ändra.

jag skulle trycka på henne ändå.

bara för att jag tycker att tjejernas fejka modell bilder på killar me deffade kroppar är fula? du har bra kropp däremot

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har underhudsfett så det räcker tro mig!:D
"okej" muskulös, bara massa tunnisar i denna tråd ju:mad: :mad:

så bra, då kan ju du styra upp i tråden genom att lägga upp en schyst bild på dig själv och visa alla hur en naturligt vacker tös ska se ut!:tummenupp
själv föredrar jag tjejer med "former" framför såna där megaspinkiga historier. liksom, hon ska ju helst inte vara fet men hon får gärna vara lite smårund om höfterna, bara allt är väl fördelat liksom:)
ett exempel: en tjej med fet mage (typ pregnant-looking) där fläsket hänger ut över byxkanten och så typ pinnsmal röv är fel, men en brud med naturliga kvinnliga former, schysta höfter, gärna lite bröst (naturliga!) och helt enkelt "rundade kanter" är helt rätt!:tummenupp

marilyn monroe tillexempel!:tuttar

Bifogat

• marilyn_monroe_long_island_1956_s_2.jpg
    marilyn_monroe_long_island_1956_s_2.jpg
    130.6 KB · Visningar: 304
  • marilyn_monroe_on_long_island_1956.jpg
    marilyn_monroe_on_long_island_1956.jpg
    129.2 KB · Visningar: 304
  • Marilyn-Monroe-oversized-postcard--__b450m.jpg
    Marilyn-Monroe-oversized-postcard--__b450m.jpg
    73.3 KB · Visningar: 297

Johanna

Guest
tack desamma! jag försöker trycka i mig så mycket fett som möjligt :tummenupp

samma här. du skulle bara veta hur mkt jag äter. oftast äter jag mer än killarna. efter jag ätit upp på min tallrik å dom har kvar på tallriken mumsar jag upp de me:D

eller kanske lite illa:va hihi

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
bara för att jag tycker att tjejernas fejka modell bilder på killar me deffade kroppar är fula? du har bra kropp däremot

Akta pm-boxen!:D Är du en såndär schnygg tjej som bryr sig om sitt yttre, men inte bryr sig lika mycket om hur killarna ser ut? Du tränar regelbundet men killarna ska inte vara tränade? Du skriver på ett internetforum att din röv är het och att killarna här inne har bra kroppar... Hur ofta måste du rensa din pm box?:näsblod

Johanna

Guest
Akta pm-boxen!:D Är du en såndär schnygg tjej som bryr sig om sitt yttre, men inte bryr sig lika mycket om hur killarna ser ut? Du tränar regelbundet men killarna ska inte vara tränade? Du skriver på ett internetforum att din röv är het och att killarna här inne har bra kroppar... Hur ofta måste du rensa din pm box?:näsblod

haha rolig du e=) nja självklart bryr jag mig om mitt yttre, jag struntar inte i de totalt. gillar att gå runt i klänningar o piffa mig. å jag äter massa å tränar ibland. självklart får killen träna, men inte så de gör te överdrivt

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
så... jag varnade er innan i tjej tråden...
men whatewer.. å ni får tycka vad ni vill :p

modigaste tjejen på sporthoj!:klappar
ser bra ut! möjligtvis lite väl mycket svanktatuering för min smak, men rätt schyst form!:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE