Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Jag tror att många tjejer härinne gav upp det eftersom några surgubbar började klanka ner på dom. Trist för det finns några riktiga puddingar härinne som inte ska skämmas över hur de ser ut. Eller låt mig ändra det där uttalandet, ingen av tjejerna härinne ska skämmas över hur de ser ut för alla är fina på sitt sätt. :)

Måste lägga in en bild på Sara Ramirez från Greys Anatomy...tycker att hon är het. :)

Det är det jag menar, verkligen synd att det blir så. Jag skulle tycka det var riktigt roligt om tjejerna här inne vågade lägga ut ett par fina kort på sig själva, utan att få massor med kritik osv.
Jag håller med dig, det finns några tjejer här på SH med sjuk potential, som är riktigt läckra..

Upp med bilderna nu tjejer...

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
rihanna? va ju 2 bilder på hennes ansikte med en tröja som inte ens är med i nakenbilderna,,, ähummm! sa min kompis:näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
I only obey my master....

Bara jag som tycker att det är lite mysko att den här användaren reggade sig idag och bara råkar hitta hit och slänger upp en ytterst vågad bild direkCt?:va
Inte för att jag inte gillar vad jag ser men iallafall:tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bara jag som tycker att det är lite mysko att den här användaren reggade sig idag och bara råkar hitta hit och slänger upp en ytterst vågad bild direkCt?:va
Inte för att jag inte gillar vad jag ser men iallafall:tummenupp

Jo, det kan man ju tycka...
Dessutom har man ju inte här att göra om man faktiskt inte kör hoj... :död

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jo, det kan man ju tycka...
Dessutom har man ju inte här att göra om man faktiskt inte kör hoj... :död

:fakta

Så, vad ska man tro?:va Antingen finns personen redan här på forumet under annat alias men vågar inte riktigt fläka ut sitt privatliv såhär och samtidigt stå för det, eller så finns personen redan här på forumet men ser väl kanske inte riktigt ut som på den uppladdade bilden (är eventuellt inte ens av rätt kön) och vill bara ha en massa skamliga förslag så att han/hon kan driva med alla kåtbockar som hör av sig, eller så har personen bara råkat knappa in sporthoj.com istället för adultfriendfinder.vafandenuharfördomän...:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
БОБАН;4199415 skrev:
Vem bryr sig? Kommer antagligen försvinna lika fort som hon hitta hit.

Jepp, nu är bilden borta:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
meh va fan, andra gången ja missar en attentionhore! :mad: måste man vara inne 24/7 för att se allt!!! :rolleyes:

till bruden som la upp bild, kan du inte stå för vad du laddar upp så skit i det överhuvudtaget ist för att ta bort, pussy i flera bemärkelser. :tummenupp

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
meh va fan, andra gången ja missar en attentionhore! :mad: måste man vara inne 24/7 för att se allt!!! :rolleyes:

till bruden som la upp bild, kan du inte stå för vad du laddar upp så skit i det överhuvudtaget ist för att ta bort, pussy i flera bemärkelser. :tummenupp
Vadå, trodde alla som ladda upp bilder i denna tråden var AW!? :va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, kommer det något nytt in i hagen måste dom hugga. direkCt.

jag tycker det är lika roligt att kolla på brudar som på najjsiga snubbar. men ska brudar lägga upp sina bilder så ska dom åtminstånde kunna stå för d o inte ta bort bildjäveln!

nä ja e inte bi eller intresserad av brudar, men d e skoj att kolla. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...